נתניהו: "אין גבול לנפתולי נפתלי המתפתל" בנט: "יש בעיה בקואוליציה"

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף במליאת הכנסת את ראש הממשלה נפתלי בנט: "בנט עף על עצמו, הוא מנותק מהמציאות. בנט לא בא במגע עם הציבור, הוא לא פוגש אנשים ברחוב, הוא לא רואה ממטר את אזרחי ישראל".  רה"מ בנט בדיון 40 חתימות: "אנחנו נלחמים על הממשלה, זו האמת. הממשלה מצויינת אבל נשענת על קואליציה לא פשוטה" 

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף במליאת הכנסת את ראש הממשלה נפתלי בנט: "בנט עף על עצמו, הוא מנותק מהמציאות. בנט לא בא במגע עם הציבור, הוא לא פוגש אנשים ברחוב, הוא לא רואה ממטר את אזרחי ישראל".  רה"מ בנט בדיון 40 חתימות: "אנחנו נלחמים על הממשלה, זו האמת. הממשלה מצויינת אבל נשענת על קואליציה לא פשוטה",

"בסביבת בנט ובלשכת ראש הממשלה עוזבים כולם, שבוע אחרי שבוע, בדיוק כמו ברשימת ימינה לכנסת. הם כנראה לא יכולים להכיל את כל הטוב הזה".
‬‏נתניהו בכנסת: "אין גבול לנפתולי נפתלי המתפתל". תנסו להגיד את זה 10 פעמים, ותראו כמה זה מתפתל.

נתניהו עקץ ואמר: "שמעתי אתמול את בנט גם אומר, שהוא 'נלחם למען המדינה שלנו' בנט, אתה לא נלחם למען המדינה שלנו – אתה נלחם למען הכיסא שלך".

נתניהו תקף את המדיניות הכלכלית: "הייתם יכולים וחייבים לעצור את עליית מחירי הדלק אבל את הכסף הזה לקחתם ונתתם אותו לח״כים נורווגים ותומכי טרור. בזבזתם 50 מיליון שקל לשיפוץ ביתו של בנט ברעננה ו50 מיליארד למנסור עבאס.

נתניהו הוסיף: "מה שהייתם צריכים לעשות זה לקחת את הרווחים בזכות הכלכלה החזקה שבנינו כאן ולהשתמש בהם כדי לבלום את עליית המחירים שאזרחי ישראל משלמים."

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *