נתניהו: אני לא חושב שצריך לגרור את המדינה לבחירות נוספות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה למצב הפוליטי, שלושה ימים לפני המועד האחרון להרכבת הממשלה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (א') למצב הפוליטי, שלושה ימים לפני המועד האחרון להרכבת הממשלה.

"ברצון טוב אפשר לפתור את הבעיה הזאת. אם לא רוצים ורוצים לכוון את זה לכיוון מסוים, זה מצער. אני לא חושב שצריך לגרור את המדינה לבחירות נוספות אבל אולי יש מי שרוצה את זה", אמר נתניהו.

הוא סירב לענות לשאלה האם הוא מתכוון להורות על הנחת חוק לפיזור הכנסת כבר מחר בפני המליאה.

נתניהו דיבר גם על גל הדליקות שהיה בסוף השבוע האחרון. "כל אני מבקש לשבח את לוחמי האש, השוטרים, הטייסים וכל כוחות הביטחון שפעלו ביומיים האחרונים לכבות את השריפות ולהציל חיים. שמעתי שאמרו שהסיוע האווירי שהבאתי ממדינות אחרות היה ״מיותר״. אני דוחה את זה על הסף – הוא לא מיותר. כשאנחנו מדברים על הצלת חיים עדיף עודף מאשר חוסר, וכך פעלנו".

"בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות למנהיגי המדינות הרבות ששלחו לנו סיוע אווירי. זה חשוב, וזה מעיד גם על שיתוף הפעולה של ישראל, ועל מעמדה של ישראל. עם זאת, הנחיתי להכין הגדלה נוספת של כוח הכיבוי האווירי שלנו, כדי שהוא יוכל לפעול גם בלילה, אם אפשר. זה קשה, אבל אנחנו רוצים להשיג גם את היכולת הזאת", הוסיף נתניהו.

הוא ציין כי הוא מתכוון לעקוב באופן אישי אחרי הטיפול בנפגעי הדליקות. "ביקשתי להיות מעודכן באופן אישי על מהלכי השיקום. ראיתם את הבתים, את האנשים, זה קורע לב לראות אנשים שהבית שלהם נשרף כליל. אנחנו נעזור בכל דרך כדי לשקם את המקומות שנפגעו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *