נתניהו: "אסור לעדכן את ארצות הברית על התוכניות שלנו לגבי איראן"

נתניהו תוקף את בנט על רקע הפרסום כי ישראל מעדכנת את ארצות הברית על התוכניות שלה לגבי איראן

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת סיעת הליכוד למירוץ האירני לגרעין ורפיסותו של בנט.

"יש לנו הרבה ביקורת על הממשלה הזאת שמפקירה את העצמאיים והעסקים בניגוד אלינו. הממשלה הזאת דואגת רק לעצמה, לג׳ובים. לפיד לגיסתו בקק״ל, תמר זנדברג לג׳וב לבן זוגה, לגדעון סער יש יותר ג׳ובים ממנדטים. זאת לא ממשלה זאת חברה השמה. ", פתח נתניהו.

"כל זה מתגמד מול המחדל הענק שלהם, מול הדבר החשוב ביותר שיקבע את גורלנו, וזה הגרעין האיראני. ראיתי את הדיווח של הניו יורק טיימס לפיו ישראל מעדכנת את ארה״ב ביחס לפעולותיה ותוכניותיה מול איראן. אם זה נכון – זאת טעות חמורה", הדגיש נתניהו.

נתניהו המשיך ותקף את ממשל ביידן. "זה לא סוד שהממשלה הנוכחית מתנגד לתקיפה נגד איראן. לכן ההתחייבות של בנט ולפיד לעדכן מראש את הממשל האמריקני והמדיניות שלו ל״אין הפתעות״ היא למעשה הזמנה לסיכול של כל פעילות משמעותית שיכולה לעצור את תוכנית הגרעין. ואם הידיעה שהתפרסמה היום, שארה״ב שללה אספקת 2 מטוסי תדלוק שהזמנו, זאת עוד הוכחה נוספת לכך."

"לכן המדיניות שלנו הייתה ותישאר אחרת. עם או בלי הסכם, עם או בלי הסכמת ארה״ב, אנחנו נעשה כל מה שצריך למנוע מאיראן נשק גרעיני", הוסיף נתניהו.

על הטענה שממשלתו לא פעלה מספיק כדי לנטרל את האיום האירני אמר נתניהו, "אנחנו היינו אלה שהבאנו את זה. הגדרתי את היעד האיראני כראשון במעלה בתפיסת הביטחון שלנו. עשיתי את זה גם בפורומים עם צה״ל ושאר גורמי הביטחון. לכן אני מקווה שהתדרוכים הללו שאני שומע לאחרונה לא נועדו להכשיר את דעת הקהל לאוזלת היד של הממשלה לעשות כל מה שצריך כדי להגן על ישראל בפני האיום האיראני. אנחנו עשינו ובעזרת השם אנחנו גם נעשה אחרת."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *