נתניהו: "בנט ניסה לברוח מהדיון הזה כי פחד לשמוע ביקורת"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נאם לאחר ראש הממשלה בדיון 40 חתימות. בפתח דבריו התייחס נתניהו לטענותיו של בנט על כך שנאלץ להגיע לדיון למרות החשש שנחשף למאומת אומיקרון

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נאם לאחר ראש הממשלה בדיון 40 חתימות. בפתח דבריו התייחס נתניהו לטענותיו של בנט על כך שנאלץ להגיע לדיון למרות החשש שנחשף למאומת אומיקרון ואמר: "ממשלת ההונאה המבולבלת של בנט ולפיד לא מסוגלת לעשות שום דבר כמו שצריך. בנט ניסה לברוח מהדיון הזה כי פחד לשמוע ביקורת ולקבל את האמת. אין לו שום סיבה לא להיות פה. על פי הנחיות משרד הבריאות הוא יכול להיות פה ולפי התקנון של הכנסת הוא חייב להיות פה. שיפסיק להתבכיין וישמע את האמת."

נתניהו התייחס לניהול משבר הקורונה ואמר: "בנט, האיש והחוברת, העתיק ספרון שבו הוא הבטיח לחסל את הקורונה תוך 4 שבועות. היום, חצי שנה לאחר הקמת הממשלה הגרועה בתולדות ישראל, הוא יושב שם ביציע חסר אונים. הוא נותן הרבה ציוצים, המלצות, פרשנויות, הרבה הטפות מוסר בזמן שבמלחמה בעזה הוא תקף את הממשלה – ואפס החלטות."

נתניהו התייחס לדיווחים על כך ששרת החינוך הסתירה מראש הממשלה את מספרי הנדבקים בבתי הספר ואמר: "בנט מזגזג בכל החלטה חיונית בעניין הקורונה. בממשלת ההונאה אפילו בנט לא מאמין לבנט. שרת החינוך שלו היא מכחישת קורונה סדרתית. היא חיבלה במכוון במבצע החיסונים לילדים בבתי הספר. טענו נגדה שהיא הסתירה נתונים גם בפני הציבור וגם בפני הממשלה. אני לא יודע אם זה נכון, אבל אני יודע דבר אחד בוודאות: אם הייתה מושמעת טענה חמורה כזו נגד הממשלה שלנו, כבר הייתה חקירה פלילית מזמן. בנט התחייב שעד סוף דצמבר 50% מהילדים 5-11 יהיו מחוסנים. עד עכשיו התחסנו פחות מעשרה אחוז. בנט, אפס מוחלט בהישגים."

ראש האופוזיציה נתניהו התייחס לדברי שר האוצר על כך שחלק מהאנשים יצטרכו להחליף מקצוע ואמר: "אנחנו גם נלחמנו בקורונה והבאנו מענקים ורשת ביטחון כלכלית. הצלנו אזרחים מחרפת רעב ועסקים מפשיטת רגל. מה אתם עושים? כלום. בממשלת ההונאה הזאת אומרים לאזרחים שעומדים בפני פשיטת רגל ״להחליף מקצוע״. אני אומר לכם, שרי ממשלת ההונאה, הבלבול והכישלון, אתם אלה שצריכים להחליף מקצוע. אתם בתפקיד הלא נכון, בזמן הלא נכון, עם האנשים הלא נכונים. אתם עומדים המומים וחסרי ישע מול אתגרים אדירים שאין לכם מושג איך להתמודד איתם."

כמו כן התייחס נתניהו למספר חוקים אותם מקדמת הקואליציה ואמר: בזמן שהממשלה הזו נכנעת לאיראן, היא מביאה את איראן לכאן. בנט וסער מחוקקים חוקים איראניים לרמיסת הדמוקרטיה. זה פרויקט אנטי-דמוקרטי מיוחד של בנט וסער שמגרדים את אחוז החסימה. לזה מצטרף הדמוקרט הדגול יאיר לפיד, שהמליך את עצמו לכהונה נוספת בדמוקרטיה התוססת שנקראית ״יש עתיד״. יחד הם מביאים חוק שיטיל צנזורה על הרשתות החברתיות וימנע מאזרחים את חופש הביטוי. חוק כזה אין בשום דמוקרטיה. לא רק אני אומר זאת. אפילו המכון הישראלי לדמוקרטיה, לא בדיוק גוף שמזוהה עם הימין או הליכוד, אמר זאת היום במפורש.בנט, סער ולפיד – אתם אלה שפוגעים בדמוקרטיה. אתם אלה שמוציאים את דיבתה של ישראל, ולא אנחנו שנלחמים נגד העריצות שלכם.אתם מדברים? יאיר לפיד שכינה אותי ארדואן, יאיר גולן שקרא למדינה נאצית, מרצ שקוראים להעמיד את חיילי צה״ל לדין – והכל באנגלית – אתם צבועים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *