נתניהו גינה את החתונה בדראג: "זו שפיכות דמים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה בדף הטוויטר שלו את חסידות דראג שקיימה חתונה המונית בניגוד להנחיית

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה בדף הטוויטר שלו את חסידות דראג שקיימה חתונה המונית בניגוד להנחייות בזמן שיולדות חרדיות מורדמות ומונשמות. "אני קורא לכל אזרחי ישראל, גם אלה שהשתתפו אתמול בחתונה השערורייתית בבני ברק, להפסיק להפר את החוק. זו שפיכות דמים! אני מצפה מהמשטרה לנקוט יד ברזל נגד כל מפירי החוק באשר הם." כתב נתניהו בטוויטר.

ממונה הקורונה פרופסור נחמן אש אמר בישיבת הקבינט כי מקדם ההדבקה נמצא בירידה.. "אני מקווה מאוד שההשפעה של הסגר בימים הקרובים תשפיע".

שר הבריאות אדלשטיין יצא נגד היועמ"ש: "אתמול אמרתי שהיה קושי משפטי של החוזרים מחו"ל. מאז אני מותקף. אני מאוד מצטער, הלכתי לבדוק אם בכל זאת הדברים עלו בשבוע האחרון או בכלל, ב-21.12 בפרוטוקול קבינט הקורונה יש רב-שיח שמשתתפים בו המשנה ליועמ"ש, אני ורה"מ, והוא אומר בשיח הזה – הדרך היחידה להגיע לבדיקות של החוזרים מחו"ל היה לפתור באמצעות מלוניות והמתנגדים יוכלו לעשות בדיקה."

ראש הממשלה נתניהו פתח את הדיון ואמר לשרים: מדינות רבות באירופה מאריכות את הסגר עד מרץ ואפילו עד אפריל. אנחנו צריכים להחליט מיד על הארכת הסגר כי אם נפתח עכשיו זה יעלה לנו בחיי אדם. אני יודע שזאת החלטה קשה לרבים מאזרחי ישראל אבל נדרש כאן מאמץ אחרון, מאמץ משותף של כולנו כדי לצאת מהקורונה ולהציל חיים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *