נתניהו גער בחברי הליכוד: "אין קיזוזים, אין נסיעות, אין צרכים, אין שום דבר"

בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד שנערכה היום (שני) נשמע יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו גוער בחברי הליכוד

בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד שנערכה היום (שני) נשמע יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו גוער בחברי הליכוד – ומתריע בפניהם בהם שלא להתקזז בשום פנים ואופן עם ח"כים מהקואליציה, כך נשמע בהקלטות שפורסמו בחדשות 12.

"אני רוצה להגיד משהו בעניין הזה", פתח נתניהו. "הם באים אלינו… יש הרי חוקים קשים מאוד מבחינתם והם מבקשים להתמקד בזה. אנחנו מוכנים ללכת שכם לשכם. נקפיד והם מקפידים על כך שחברי הסיעות שלהם יהיו כאן. בליכוד אין לנו ביטחון משום שאנשים מתקזזים, אנשים נוסעים לחו"ל, יש להם עניין אישי, יש להם חתונה פה, בר מצווה שם, מחויבות בארה"ב או בכל מקום אחר… אין דבר כזה. אני לא מבקש מכם מה שאני לא מבקש מעצמי – ביטלתי נסיעה ללונדון בין יום חמישי לראשון כי לא יכולתי להבטיח במאה אחוז שהטיסה שהייתה לי בראשון בערב תהיה בזמן. לכן ביטלתי. אני מבקש מכם להקפיד על הדבר הזה באותה מידה".

"עכשיו יש לי בקשה", אמר נתניהו, "אני יודע שהבקשה הזו נופלת לפעמים על אוזניים ערלות, לכן אני רוצה לומר לאוזניים הכרויות שלכם כרגע, להגיד לכם: אני אעלה את זה בפייסבוק בעוצמה בלתי רגילה – כל מי שיפר, כל מי שתפר את ההנחיה הזאת שמחזיקה את הקואליציה ביחד – זה מה שמחזיק אותם ביחד… הם אומרים: 'אם הליכוד לא מקיים את זה, למה שאנחנו נקיים את זה?' אנחנו נדאג לעצמנו'".

נתניהו פנה לח"כ יואב קיש ואמר לו: "יואב, אני חושב שהייתי ברור לגמרי. מהרגע הזה אנחנו מגדירים את זה, אני מגדיר את מה שאני מבקש: אין קיזוזים, אין נסיעות, אין צרכים, אין שום דבר. נמצאים פה. אין, פשוט אין. אין דבר כזה. יש גם נוכחות ואין קיזוזים – שני הדברים גם יחד. אני מבקש כיוון שלא כל חברי וחברות הסיעה נמצאים כאן – להעביר את זה מילה במילה לכל אחד ואחד מהם. זה יופיע אצלי כי אני חושב שזה דבר בלתי נסבל".

העיתונאי יהודה שלזינגר תיאר בטוויטר על הפאניקה שאחזה בנתניהו: "‏זאת הייתה ישיבת סיעה חריגה בליכוד: נתניהו היה עצבני. דפק על השולחן, נזף בח״כים, איים בשיימינג – ״אשים את השמות שלכם בראש האינטרנט״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *