נתניהו: "ההסתה נגדי דומה להסתה ערב רצח רבין"

בישיבה שקיימה הכנסת לציון 25 שנים להירצחו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל. רה"מ השווה בין ההסתה שהופנתה כלפי רבין לפני הרצח, לבין ההסתה כלפיו: "25 שנים אחרי רצח רבין, יש הסתה מפורשת לרצח כלפי ראש הממשלה ובני ביתו"

בישיבה שקיימה הכנסת לציון 25 שנים להירצחו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל. רה"מ השווה בין ההסתה שהופנתה כלפי רבין לפני הרצח, לבין ההסתה כלפיו: "25 שנים אחרי רצח רבין, יש הסתה מפורשת לרצח כלפי ראש הממשלה ובני ביתו". בתגובה, החלו חברי הכנסת של השמאל לפתוח בצעקות לעבר ראש הממשלה.

יו"ר האופוזיציה לפיד עלה לנאום ואמר: "מנהיגים אומרים את האמת שלהם ואז נאבקים עליה – וזו המנהיגות שחסרה היום".

ראש הממשלה אמר בפתח נאומו: "ביום הזה אנחנו מעלים את זכרו של יצחק רבין אוהב הארץ, פטריוט מנהיג ממלחמת העצמאות עד ששת הימים בה פיקד על צה"ל כששחרר את ירושלים מכהונתו כשגריר. פעולותיו ראויות להוקרה עמוקה מצד כל המדינה".

"בעברו הרחוק של עמנו ידענו אסונות לאומיים שקנאים חסרי רסן עשו דין לעצמם", אמר נתניהו. "אם נאפשר לאנשי שוליים לנהוג כך גם היום שוב נמצא את עצמנו על סף תהום. יש לגנות בתוקף אלימות פוליטית ואחרת מכל מחנה שהוא. צרור יריות בכיכר העיר לא היה ולא יהיה תחליף להכרעת העם בקלפי".

על התקשורת אמר נתניהו:"זו הגדולה של הרשתות החברתיות הן לא כפופות לתכתיב הדעות שבא מלמעלה, מצד קבוצה קטנה שמוטה תמיד לכיוון אחד. כל עוד הרשתות מאפשרות את חופש הביטוי ותורמות תרומה חשובה לדמוקרטיה, אבל גם שם צריך לשמור שלא ייחצו קווים אדומים. אסור שתהיה שם שום הסתה לרצח ולאלימות מכל צד שהוא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *