"לא תהיה ברירה אלא לצאת למלחמה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הבוקר לתוכנית "דקלסגל" בכאן רשת ב' – והזהיר את החמאס כי ישראל הולכת לקראת מלחמה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הבוקר לתוכנית "דקלסגל" בכאן רשת ב' – והזהיר את החמאס כי ישראל הולכת לקראת מלחמה. נתניהו קרא לאופוזיציה "להפסיק לעסוק בהתלהמות" והבטיח כי ישראל תצא למלחמה,"כנראה שלא תהיה ברירה אלא למוטט את החמאס".

"אני פועל באחריות בשיקול דעת לא בהתלהמות, אני לא יוצא למלחמה אלא כאילוץ אחרון", אמר נתניהו, "זה מוצא אחרון, אני לא מסכן את חיליינו ואזרחנו כדי לקבל מחיאות כפיים. כנראה שלא תהיה ברירה לצאת למערכה גדולה, למלחמה". לדברי נתניהו, "החמאס לא מפעיל את ריבונותו בעזה ולא מונע מתקפות".

"כשאתה מפקד אתה צריך להחליט איך אתה מנהל את המלחמה, ואני לא אתחיל אותה רגע אחד לפני שהתנאים יהיו אופטימליים", הוסיף. "אנחנו מתכוננים למלחמה אחרת. אני לא פועל לפי ציוצים. האחריות שלי היא לפעול גם מול עזה וגם מול כמה חזיתות, אני אבחר את העיתוי".

ראש הממשלה ציין ואמר כי "יש גורם טרור שרוצה להשמיד את ישראל, יודע שהוא יחטוף את המכה, אבל לא מסוגל כרגע". כשנשאל אם ימוטט את שלטון החמאס, השיב: "כנראה שזה הולך לקראת זאת, כנראה שלא תהיה לנו ברירה אלא להיכנס למערכה כדי להפסיק את המתקפות משם, אני לא משחק בחיי אדם ולא בחיי צה"ל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *