נתניהו הצטלם עם סער ותידרך: "יש לנו קרב עם גנץ"

ראש הממשלה נתניהו סייר עם חברי הליכוד בעיר דוד ולאחר מכן בתדרוך לסיעת הליכוד התייחס למערכת הבחירות ההולכת ומתקרבת

ראש הממשלה נתניהו סייר עם חברי הליכוד בעיר דוד ולאחר מכן בתדרוך לסיעת הליכוד התייחס למערכת הבחירות ההולכת ומתקרבת. "אנחנו נלחמים על המרחב מימין לשמאל", אמר נתניהו ופירט, "בין הליכוד לבין לפיד וגנץ. אנחנו רוצים להשפיע על מה שנקרא מצביעי "מרכז-ימין" לחזור לליכוד. כשהם ידעו את האמת, שלפיד וגנץ הם מפלגת שמאל שמתחזה לימין, הם יחזרו לליכוד".

נתניהו טען כי"אם הם ידעו שלפיד וגנץ נשענים על מרצ והמפלגות הערביות – הם חוזרים לליכוד. אם הם ידעו שלפיד וגנץ, כמו שהם אמרו בקולם, רוצים לעשות עוד התנתקות ולפנות יהודים – הם יחזרו לליכוד. את כל הדברים האלה הם אמרו לפני שהם נכנסו למשרד פרסום שאומר להם מה לומר ומה לא לומר.

"כשהציבור יבין את העמדות האמיתיות שלהם", הדגיש ראש הממשלה, "הציבור הזה יחזור לליכוד ונוכל להרכיב ממשלת ימין. אין דרך אחרת להקים ממשלת ימין אלא להצביע לליכוד אחד גדול – רק זה ימנע ממשלת שמאל. זה הקרב ההסברתי של השבועות הקרובים".

נתניהו הדגיש שוב "שחשוב שאנשים ידעו, זה שהם מצביעים ללפיד לראשות הממשלה. כשמצביעים לגנץ מקבלים את לפיד ראש ממשלה. אנשים לא מבינים את זה עדיין. הציבור יודע שלפיד היה שר אוצר כושל ושהוא שמאל".

"נקודה נוספת", אמר ראש הממשלה, "הציבור לא אוהב את המדיניות של ניסנקורן. הציבור לא רוצה כלכלת הסתדרות שמונעת תחרות, שעושה שביתות, שמורידה מחירים. ניסנקורן יהיה שר האוצר של לפיד וגנץ. הכלכלה שלנו היא הפוכה לגמרי מהם – אנחנו מייצרים תחרות, פתחנו את המשק, זה המפתח להורדת מחירים. אנחנו נתפסים כמי שהצליחו בכלכלה, הם נתפסים – לפיד כשר אוצר כושל וגנץ כמי שפשט את הרגל וניסנקורן ככלכלת הסתדרות ושביתות".

צילום: שרון רביבו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *