נתניהו הציג את הלוח: "גנץ חובר לתומכי הטרור" – גנץ: "שתה כוס מים"

ראש הממשלה נתניהו כינס היום את כל בלוק הימין ואמר בכינוס ראשי המחנה הלאומי כי המהלך שמוביל גנץ בשעות האחרונות חותר תחת יסודות הדמוקרטיה ותחת רצון הבוחר

ראש הממשלה נתניהו כינס היום את כל בלוק הימין ואמר בכינוס ראשי המחנה הלאומי כי המהלך שמוביל גנץ בשעות האחרונות חותר תחת יסודות הדמוקרטיה ותחת רצון הבוחר. "חזרנו והתרענו בבחירות שגנץ חובר לתומכי הטרור ברשימה המשוללת בניסיון לבטל את רצון הציבור"., אמר נתניהו.

נתניהו הוסיף: "ההכרעה של העם ברורה. המחנה הציוני לאומי כולל 58 מנדטים. המחנה הציוני שמאלני כולל 47 מנדטים. הרשימה המשותפת שתוקפת את חיילינו ומתנגדת למדינת ישראל לא במשוואה הזאת".

ראש הממשלה הסביר עוד כי "זאת הכרעת העם. זה מה שהעם החליט. צריך להגיד את האמת. הציבור נתן לי יותר קולות מלכל מועמד אחר בבחירות לכנסת תולדות המדינה".

יו"ר הליכוד התגאה בניצחון ואמר "הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר בנוקאאוט. גנץ אמר שמי שיקבל מנדט אחד יותר הוא זה שירכיב את הממשלה. קיבלנו יותר. גנץ אמר שלא ישען על הרשימה המשותפת ועכשיו הוא נשען עליה בכל דבר. גנץ הפסיד ועכשיו הוא מנסה לגנוב את הבחירות".

עוד הוסיף נתניהו כי "חבריי ואני ומיליוני אזרחים שתמכו בנו לא ניתן לזה לקרות. גנץ הפסדת בבחירות. אתה רק מגביר את השסע והפילוג בעם. יש לנו אתגרים והזדמנויות ולכן צריך לכבד את הכרעת העם. נעמוד ביחד מול הניסיון הפסול הזה".

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ אמר בתגובה: "ביבי, שתה כוס מים, תמתין לתוצאות האמת, ותבטיח לכבד אותן."

ההכרעה של העם ברורה. המחנה הציוני לאומי כולל 58 מנדטים. המחנה הציוני שמאלני כולל 47 מנדטים. הרשימה המשותפת שתוקפת את חיילינו ומתנגדת למדינת ישראל לא במשוואה הזאת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *