נתניהו: "הקם להורגך השכם להורגו" – סמוטריץ': "וזכרת את ה' אלוקיך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב: "במאמץ מבצעי גדול, סיכלנו תקיפה נגד ישראל של כוח קודס האיראני ומליציות שיעיות – לא יקבלו חסינות בשום מקום" גם גנץ וסמוטריץ הגיבו

‏מטוסי חיל האויר תקפו בסוריה מספר יעדי טרור של כח קודס האיראני שתכנן לבצע פיגוע בשטח ישראל עם רחפנים חמושים לעבר מטרות בצפון ישראל. הפיגוע האיראני תוכנן לצאת לפועל כבר בחמישי.

נתניהו הגיב: "במאמץ מבצעי גדול, סיכלנו תקיפה נגד ישראל של כוח קודס האיראני ומליציות שיעיות. אני חוזר ואומר: לאיראן אין חסינות בשום מקום. כוחותינו פועלים בכל גזרה נגד התוקפנות האיראנית. הקם להורגך השכם להורגו. הנחיתי להיערך לכל תרחיש. נמשיך לפעול נגד איראן ושלוחותיה בנחישות ובאחריות למען ביטחון ישראל".

בני גנץ הגיב בטוויטר: צה"ל וכוחות הביטחון שוב הוכיחו את עוצמתם מול איראן וגרורותיה. האיראנים ובני בריתם באזור צריכים להפנים שישראל לא תיתן להם לאיים על ריבונותה וביטחונה, נפעל נגדם בכל גזרה ומול כל איום.

‏השר סמוטריץ הגיב': "וזכרת את השם אלוקיך כי הוא הנותן לך כח לעשות חיל" – מחזק את ידי צה"ל ומערכת הביטחון שמשתמשת גם הלילה בחיל הזה. אנחנו מנהלים מערכה בשלוש חזיתות – בצפון, בדרום וביו"ש – ובשלושתן בעזרת השם ננצח.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *