נתניהו התקשר לבית הגר"ח: "שמחים שהרב החלים"

מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי בן ה-92 החלים מנגיף הקורונה, כך הודיע רופאו האישי. אחרי קרוב לחודש שהתמודד עם הנגיף, הודיע הרופא לרב שהוא החלים ובעקבות כך קיבל הרב אישור רשמי לצאת מהבידוד שבו הוא נמצא

מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי בן ה-92 החלים מנגיף הקורונה, כך הודיע רופאו האישי. אחרי קרוב לחודש שהתמודד עם הנגיף, הודיע הרופא לרב שהוא החלים ובעקבות כך קיבל הרב אישור רשמי לצאת מהבידוד שבו הוא נמצא.

בעקבות המידע המשמח, רה״מ נתניהו התקשרו לבית הרב קנייבסקי, ובירך את יענקי קנייבסקי נכדו של הרב: ״אנחנו שמחים שהרב החלים״.

יענקי אמר לנתניהו: ״לרב חשוב שילמדו תורה אבל כל נושא המרד זהו עיוות של התקשורת. הרב מורה להקפיד על ההנחיות ולחבוש מסכות״. רה״מ הביע לסיום שביעות רצון שהערים החרדיות הפכו לירוקות".

מבית הרב קנייבסקי ולשכת נתניהו יצאו הודעות משותפות בהם נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח כעת עם הרב יעקב קנייבסקי נכדו ויד ימינו של מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי שליט"א. בשיחה התעניין רוה"מ על מצבו של הרב המחלים בס"ד מקורונה "כל העם כולו נשא תפילה ועודנו נושא תפילה לשלומו של הרב כמנהיג נערץ וכדמות שכולה תורה".

בשיחה עדכן הרב יעקב קנייבסקי את רוה"מ על דברי מרן הרב כי התורה ולימודה הינם ערך עליון ושמירה על העם כולו אך בתנאי שהיא נלמדת בהקפדה על כללי הזהירות ביתר שאת וכי יש לשמור על ההנחיות בהקפדה וללא הקלות בכל כללי השמירה והזהירות.

ראש הממשלה הביע את הערכתו לרשויות החרדיות שבעמל הפכו לערים ירוקות "בשותפות כוללת, באחריות ובהידברות נשמור על מה שהושג בעמל ונצעיד את ישראל למדינה ירוקה ובטוחה"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *