נתניהו וגנץ מאוחדים בקרייה: "המערכה תיקח זמן"

‏ראש הממשלה נתניהו התייחס בהצהרתו בקרייה בתל אביב להסלמה ואמרכי המערכה תקח זמן, "חמאס והג'יאהד ישלמו מחיר כבד מאוד. דמם בראשם".

‏ראש הממשלה נתניהו התייחס בהצהרתו בקרייה בתל אביב להסלמה ואמרכי המערכה תקח זמן, "חמאס והג'יאהד ישלמו מחיר כבד מאוד. דמם בראשם".

בני גנץ אמר: יש המון מטרות וזאת רק ההתחלה. צהל מגן על כולם. יהודים וערבים כאחד. אני וראה"מ מגבים את כוחות הביטחון. על כל אזרחי ישראל יהודים ושאינם לנהוג באיפוק. אין מדינה ריבונית שהייתה מקבלת שיפגעו בה.

‏הרמטכל אביב כוכבי אמר: "עד כה פגענו ביותר מ500 מטרות. עשרות מחבלים נפצעו ונהרגו בהם בכירים. ארגוני הטרור עומדים לשלם מחיר עוד יותר יקר ואנו ערוכים להרחבת המערכה ככל שנדרש".

י שר הביטחון גנץ:
"צה"ל פועל ב-24 השעות האחרונות ביחד עם השב"כ, לצידה עם המשטרה, ועושה זאת אופן עוצמתי, במאות תקיפות. מפעלי ייצור, מנהרות ומגדלים שמשמשים את ראשי הארגונים, מתפוררים ברחבי עזה- ועוד יתפוררו.
יש המון מטרות בקנה – זו רק ההתחלה.
אני מכיר את הזירה העזתית, ארגוני הטרור נפגעו קשות וימשיכו להיפגע בשל ההחלטה המופקרת שלהם לירות לשטח מדינת ישראל.
אנחנו נחזיר את השקט והביטחון ונעשה זאת לטווח הרחוק.
פגשתי את ראשי הרשויות בעוטף, שנותנים גב מלא למהלך- וכך כל אזרחי ישראל.
צה"ל, אני מבקש להזכיר, שומר ומגן על כולם- יהודים וערבים כאחד, ואני קורא לכל אזרחי ישראל- זו העת לנהוג באופן אחראי ולהימנע מאלימות הדדית ומאלימות בכלל.
אני, ראש הממשלה וכל הדרג המדיני מגבים את כוחות הביטחון כולם ואת צה"ל בהובלת הרמטכ"ל. ניתן להם לעשות את עבודתם ככל שיידרש, הם עושים עבודה מצוינת וניתן להם להמשיך בה.

אני מבקש לומר למנהיגי מדינות העולם- אין מדינה ריבונית שהייתה מקבלת ירי על אזרחיה וריכוזי אוכלוסייה. גם אנחנו לא מקבלים זאת. יש לנו את הזכות והחובה לפעול- כך נעשה.

אני מבקש למסור את השתתפותי בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, לאחל החלמה לפצועים ולבקש מכל אזרחי ישראל- שימרו על הנחיות פקע"ר, הן אכן מצילות חיים ואל לנו לזלזל בסיטואציה בה אנו נמצאים.
כולנו נהיה מאוחדים, חזקים ונחושים.
ביחד ננצח. רק ביחד."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *