נתניהו חושש לירידה במעוזי הליכוד, הסוקר הבכיר: "הולכים לקראת דרמה"

שיעור ההצבעה עד השעה 14:00 הגיע ל-34.6 – נמוך ב-3.5% מבחירות 2020.

שיעור ההצבעה עד השעה 14:00 הגיע ל-34.6 – נמוך ב-3.5% מבחירות 2020. הפרשן עמית סגל ניתח בטוויטר כי "אנחנו מבינים שלפחות מחצית מהירידה היא במגזר הערבי, ומחצית במגזר היהודי." הסוקר קמיל פוקס דיווח בערוץ 13 כי "המדגם לא יהיה דומה לסקרים – "אני יכול לומר כרגע שככה"נ המדגם שלנו יביא איתו דברים דרמטיים."

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו צייץ: "‏אחוזי ההצבעה במעוזי השמאל כמו רמת בשרון, הוד השרון, סביון, וצפון תל אביב מאוד מאוד מאוד גבוהים. בערי הליכוד כמו אשקלון, קרית שמונה, טבריה, באר שבע, ירושלים, עפולה, נתניה, אחוזי ההצבעה מאוד מאוד נמוכים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא למצביעי הליכוד לצאת ולהצביע לאור הירידה באחוזי ההצבעה, "שיעורי הצבעה נמוכים במעוזי הליכוד. צאו להצביע. אנחנו צריכים עוד 2 מנדטים לניצחון!".

במטה אגודת ישראל מדווחים על אחוזי הצבעה נמוכים אצל החסידים, "נכון לשעה זו 53% מבוחרי אגודה הצביעו, בהשוואה ל-58% בשעה הזו בבחירות הקודמות ".

גורמים במפלגות הגדולות טוענים בשיחה ל'אקטואליק' שלפי הנתונים כרגע, הליכוד יקבל באיזור ה-30 מנדטים, 6 מנדטים ייקח סמוטריץ, ובנט נחלש אף הוא. בשטח מדווחים על התחזקות של גנץ יש עתיד והעבודה. במעוזי השמאל מדווחים על אחוזי הצבעה של 50 אחוז לעומת 40 אחוז במעוזי הליכוד.

העיתונאי הערבי פוראת נסאר מדווח כי עד השעה 15:00 אחוזי הצבעה בכפרים ערביים בצפון: מעיליא 22%, תרשיחא 24%, פסוטה 18% ופקיעין 17%.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *