נתניהו חנך את ערוץ 14 וחשף: "מעדיף את גנץ ראש ממשלה"

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, הגיע הערב (א') לאולפני ערוץ 14 החדשים שבמודיעין לרגל השקת האולפנים החדשים . נתניהו גילה בין היתר כי הוא מעדיף את גנץ כ"ראש ממשלה ראשון כרגע על פני בנט ואף דיבר על השותפות עם עבאס.

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, הגיע הערב (א') לאולפני ערוץ 14 החדשים שבמודיעין לרגל השקת האולפנים החדשים . נתניהו גילה בין היתר כי הוא מעדיף את גנץ כ"ראש ממשלה ראשון כרגע על פני בנט ואף דיבר על השותפות עם עבאס.

"ב-2019 היו לי 60 מנדטים וכדי להקים את הממשלה כל מה שהייתי צריך לעשות זה ללכת עם מנסור עבאס", סיפר נתניהו, "הוא פנה אלינו באמצעים שונים וביקש להיכנס לממשלה, ואני לא הסמכתי מסיבה אחת – לא רציתי להשליט את התנועה האסלאמית על ערביי ישראל ועל מדינת ישראל".

נתניהו אמר כי גנץ צריך "להחליט מה הוא רוצה להיות כשיהיה גדול – הוא יכול להיות ראש ממשלה עכשיו. בין הממשלה החלשה הזאת לבין הממשלה שלנו עם השותפות שלנו וכחול לבן – זה עדיף".

על הממשלה החדשה ואופן התנהלותה ואמר: "יש תחושה שאין הנהגה, יש תחושה של חולשה. זו תחושה עולמית. המדינות הערביות שהיו קשורות איתנו בזמן הממשלה בראשותי כי הבינו שנעמוד מול אירן, היום כולם שולחים משלחות לאירן ולטורקיה לא במקרה"

"אעשה כל דבר שאוכל כדי להפיל את הממשלה הזאת", הוסיף נתניהו, "הדבר שהכי מטריד אותי זה לא הנזקים האדירים שהם עושים, אלא המיסים המיותרים על השכבות החלשות ושכבות הביניים, החולשה מול החמאס והחיזבאללה והרפיון בטיפול בקורונה".

נתניהו גם הגיב לטענות מצד בנט ולפיד בדבר האשמה על מצב הגרעין האירני כיום: "בנט היה שר ביטחון – לא שמעתי אותו, להפך שמעתי אותו אומר כי עם ישראל חב תודה לבנימין נתניהו על מה שהוא עשה מול אירן. פתאום הם משנים את זה. קודם כל עובדתית: אלמלא הפעולות שאנחנו עשינו, גם במישור המדיני וגם במישור המבצעי, לאירן מזמן כבר היה ארסנל גרעיני".

"נתבקשתי על ידי הנשיא ביידן שני דברים", סיפר נתניהו: קודם כל שלא יהיו ויכוחים פומביים ביננו בעניין הגרעין והשבתי בנימוס – לא כי זה בנפשנו. והדבר השני הוא אמר אני מבקש שלא יהיו הפתעות, כלומר שאם אנחנו מבצעים משהו נבוא תחילה דרכם וגם לדבר הזה ההשבתי בנימוס לא. עכשיו נכנסה הממשלה הזאת והדבר הראשון שהיא כן עשה זה להבטיח שלא יהיו ויכוחים פומביים", המשיך נתניהו

בתגובה לסקר ערוץ 14 שהתפרסם הערב ובו לגוש בראשותו יש 58 מנדטים בלבד אמר ראש האופוזיציה: "זה לא מספיק. זה אומר שהציבור מבין מה שקורה כאן, הוא מבין שרימו אותו – לא בספירת קולות, בגניבת קולות – מפלגות שאמרו שהן ימניות ולעולם לא ילכו עם לפיד ועם התנועה האסלאמית".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דנה פייס רנה מסריח יונית לפי שתמותו אמן. יחי ערוץ 14 ואתם תמותו תיעדו

    פפפוווועעע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב