נתניהו כינס בשבת שרים בליכוד והזהיר: "גנץ מקים בוודאות ממשלת מיעוט"

ראש הממשלה נתניהו קיים שיחת חירום בעיצומה של השבת עם שרים וחברי כנסת בליכוד : בה התריע על כך שגנץ עומד להקים ממשלת מיעוט

ראש הממשלה נתניהו קיים שיחת חירום בעיצומה של השבת עם שרים וחברי כנסת בליכוד : בה התריע על כך שגנץ עומד להקים ממשלת מיעוט, "אנחנו לפני מצב חירום שלא היה כמותו בתולדות מדינת ישראל." פתח נתניהו.  בשיחה עם רה״מ נתניהו בשבת השתתפו בין היתר ישראל כץ, יריב לוין מירי רגב ויובל שטייניץ שלא נחשבים שומרי שבת במוצהר.

לדברי נתניהו, "יש סיכום בכחול לבן ללכת לממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת. אנחנו יודעים בוודאות שהתקבלה שם החלטה כזאת.", הדגיש נתניהו

נתניהו המשיך ואמר כי "בחירות זה אסון, אבל הקמת ממשלה שתלויה במפלגות הערביות זה אסון גדול יותר. זאת סכנה היסטורית לביטחון ישראל. זאת פגיעה חמורה בביטחון ישראל. הם הכחישו כשאמרנו את זה בבחירות. אנחנו צריכים להזהיר מפני הסכנה הזו. אנחנו צריכים לעבוד יחד ולהתריע נגד זה.

לדברי ראש הממשלה,"זאת ממשלה שתהיה תלויה בתומכי הג’יהאד האיסלמי והחמאס. זאת סטירת לחי לחיילי צה״ל על ידי 3 רמטכ״לים לשעבר. אסור שתקום ממשלה כזו אפילו לשעה אחת.

"ליברמן", טען נתניהו,  "לפי כל הסימנים סיכם איתם. אף מהם לא מכחיש.

נתניהו החליט בעקבות כך  לקיים מחר כינוס חירום של סיעת הליכוד. "נכנס גם את ראשי המחנה הלאומי. ש לנו אפשרות לעצור את זה. צריך לגבש את הציבור כדי שנפיל את הממשלה הזו מתוך האופוזיציה במיידי. אסור לתת לזה לקרות.

נתניהו הוסיף ואמר כי "בכחול לבן לא מנהלים שום משא ומתן עם הליכוד למעלה מ10 ימים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *