נתניהו : לא אבטל את התחבורה הציבורית בשבת

גפני :"ישראל מאבדת את צביונה היהודי, והמשמעות היא אסון בסדר גודל לאומי"

זה מספר חודשים שבערי ישראל השונות מתרחש חילול שבת המוני כאשר ראשי ערים העמידו ביוזמתם קווי תחבורה ציבורית לנוסעים בשבת . על רקע זה נשאל נתניהו בגלי צה"ל מה דעתו על יוזמת החקיקה של חברי הכנסת הדתיים למניעת הסעי "נעים בסופ"ש", מיזם התחבורה הציבורית בשבת שמפעילות כמה רשויות מקומיות, והשיב:" כי כי הסטטוס-קוו יימשך, ואם לפי הסטטוס-קוו הן פועלות היום – הן תוכלנה להמשיך לפעול בשבת".
כל זאת מתרחש על רקע חילופי הדברים הקשים שהיו בין סמוטריץ' לגפני בנושא כאשר גפני טען מול סמוטריץ' :"ישראל מאבדת את צביונה היהודי, והמשמעות היא אסון בסדר גודל לאומי. זה במשמרת שלך השר, יש יהודים בארץ שבוכים על מה שקורה".

כל זאת מצטרף לדברים שאמר לאחרונה ח"כ גפני בנושא :"לא הייתה מציאות כזאת שכמה ראשי רשויות מפעילים תחבורה בשבת. וזה לא רק תחבורה בשבת. זה גם מה שמסביב: המוסכים, המזנונים ושאר הדברים".

ועוד הוסיף גפני וטען : "אנחנו נעשה חוק שראשי רשויות לא יכולים לעשות מה שהם רוצים .זה לא הפקרות שיש מדינה, שהמדינה הזאת נקראת מדינה יהודית ומדינה דמוקטית, וכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה? מדינה מתוקנת לא מאפשרת לעשות מה שרוצים".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ברוך ד’, בשנים האחרונות רואים כי שנתרבה הציבור שמוסר את נפשו כדי לא ליהנות משולחן איזבל, ומקימים מוסדות על טהרת הקודש. זו מסירות נפש ממש ראויה להערכה והתפעלות. הם מוותרים על תקציבים גדולים במסירות נפש שאין לשער, גם כאשר הם אינם יודעים איך ימשיכו מחר. זו דרכנו, בפרט לא להצביע לשמד, וכך לימדו אותנו חז"ל שלא להתחבר לרשעים, בטח כשזה נוגע ללימוד תורה בבתי הספר והישיבות וכוללים שאסור להנות מכספם הטמאה.

    ברוך ד’, בשנים האחרונות רואים כי שנתרבה הציבור שמוסר את נפשו כדי לא ליהנות משולחן איזבל, ומקימים מוסדות על טהרת הקודש. זו מסירות נפש ממש ראויה להערכה והתפעלות. הם מוותרים על תקציבים גדולים במסירות נפש שאין לשער, גם כאשר הם אינם יודעים איך ימשיכו מחר. זו דרכנו, בפרט לא להצביע לשמד, וכך לימדו אותנו חז"ל שלא להתחבר לרשעים, בטח כשזה נוגע ללימוד תורה בבתי הספר והישיבות וכוללים שאסור להנות מכספם הטמאה……………

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב