נתניהו לא ממהר: זה ייקח זמן

ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל ערכו היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לאחר סיום ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני בה הוחלט להמשיך עם המבצע הצבאי ברצועה.

ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל ערכו היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לאחר סיום ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני בה הוחלט להמשיך עם המבצע הצבאי ברצועה.

"המערכה נגד ארגוני הטרור ממשיכה בכל העוצמה", אמר ראש הממשלה נתניהו. "צה"ל ביצע התקפות על יותר מ-1,500 מטרות בימים האחרונים. חלק גדול מזה ירד לטמיון. המנהרות שהיו נכס אסטרטגי של חמאס הפכו למלכודות מוות למחבלים. אנחנו עושים מאמצים להוריד למינימום את מספר הנפגעים הלא מעורבים. אני מצדיע לצה"ל ולכוחות הביטחון. בתחבולות אנו עושים מלחמה, ובתעוזה ננצח. זה עוד ייקח זמן. מדברים על הלחץ הבינ"ל ותמיד יש כזה, אבל אנחנו מקבלים גיבוי ממשלים שונים, ויש סיבה לתמיכה הזאת".

נתניהו הבטיח שהמערכה תימשך. "אני מברך על הירידה באלימות מצד הציבור הערבי, אנחנו רוצים לגבות מחיר מהתוקפנים ולשקם את המשילות, אבל גם זה ייקח זמן. אנחנו פועלים מול אלו שהפרו את הסדר ופעלו את האלימות – הם יבואו על עונשם. אנחנו צריכים לעצור את האלימות, ולאחר מכן לשקם את החיים המשותפים. ההישג שאנחנו מבקשים להשיג הוא קודם כל להציל חיים. במשך שנה שלמה שינינו את שגרת החיים והצלנו חיים רבים. אני מבקש מכולם – צמצמו את הפעילות בחוץ והישמעו להוראות פיקוד העורף. אנחנו עומדים כאיש אחד בלב אחד, למען ביטחוננו ועתידנו".

שר הביטחון גנץ אמר כי: "המטרות – להשיב את השקט ולמנוע מחמאס הפתעות אסטרטגיות. אין מדינה שהייתה משלימה עם פגיעה באזרחיה. יש לעשות זאת תוך התחשבות בחוק הבינ"ל ובשיקול הדעת". גנץ הודה לכוחות הביטחון בצה"ל ובשב"כ הפועלים ללא לאות למען ביטחון אזרחי המדינה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *