נתניהו למנדלבליט: אפסות הפעולה שלך בעניין ההסתה נגדי היא התרת דמי

במכתב חריף במיוחד ששיגר למנדלבליט דרש נתניהו כי יפתח מיד בחקירה פלילית של "כל הקוראים לרצח שלי ושל משפחתי, שחלקם אפילו מפרטים את האופן בו ירצחו אותנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו האשים היום (שלישי) את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ב"התרה שערורייתית" של דמו שלו ושל בני משפחתו, בשל מה שהגדיר "אפסות הפעולה שלך נוכח הקריאות לרצח שלי ושל בני משפחתי". במכתב חריג בחריפותו ששיגר למנדלבליט דרש נתניהו כי יפתח מיד בחקירה פלילית של "כל הקוראים לרצח שלי ושל משפחתי, שחלקם אפילו מפרטים את האופן בו ירצחו אותנו".

נתניהו טען במכתב כי בשנים האחרונות לא פנה למנדלבליט בנושאים אישיים באופן ישיר, אף שלדבריו היו לו "אינסוף סיבות טובות" לעשות זאת. "בחודשים האחרונים מתנהל נגדי ונגד בני משפחתי מסע שיסוי חסר תקדים הכולל קריאות לאלימות ואף לרצח שלי ושל בני ביתי. חשבנו שנחצו כל הקווים האדומים. מתברר שטעינו", הוסיף.

ראש הממשלה גם האשים את היועץ באכיפה בררנית. "הרי ראינו את מהירות הבזק שבה אתה מטפל בכל תלונה על כל פגיעה כביכול, ולו המזערית ביותר, במי ממקורביך או מאנשי משרדך. אין בכלל ספק שהיית פועל מייד ובכל האמצעים כדי למצות את הדין אם העבירה הייתה מכוונת כלפי אחת או אחד מהם. מחובתך לפעול מייד מול כל מעשה עברייני מסוג זה".

בסיום דבריו ביקש נתניהו לגנות את ה"אלימות מכל צד", ודרש ממנדלבליט "לפעול נגדם ללא אפליה, גם כשהם מכוונים אליי ואל משפחתי. אני רוצה לקוות שבניגוד לכל תשובותיך הקודמות, הפעם תתקבל ממך תגובה הולמת ולא עוד מכתב דחייה ביורוקרטי מתפתל שזועק לשמיים מחד-צדדיות, חוסר מעש ואי-אכיפה בררנית".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *