נתניהו מבלבל את היריבים: גם גדעון סער קיבל הצעה לשמש כראש הממשלה

ההצעה של נתניהו לסער

יו"ר תקווה חדשה מסכים שרה"מ יחזור לאחר שנה וחצי, אך אינו מוכן שיו"ר הכנסת או שר האנרגיה יחליפו את נתניהו בתקופה זו. דורש ארבעה תיקים בכירים למפלגתו, בהם הביטחון והחינוך. נתניהו מוכן לעזוב למשך שנה בלבד, ונוטה להפקיד את ראשות הממשלה בידי בנט או גנץ. כך פורסם הערב (ב') לראשונה באתר וביישומון "ישראל היום", הפרשן הפוליטי מתי טוכפלד והכתב הפוליטי יהודה שלזינגר. בערוץ 12 דווח כי סער בעצמו קיבל הצעה לשמש כראש הממשלה לשנה וחצי הראשונות, לאחר מכן ישמש נתנהו כראש הממשלה.

המשא ומתן להקמת ממשלת ימין: הפערים בין יו"ר תקווה חדשה גדעון סער וראש הממשלה בנימין נתניהו עומדים על תקופת הזמן שבה ראש הממשלה ישמש כראש ממשלה חליפי, על מספר התיקים שיוענקו למפלגתו של סער – ועל זהות מחליפו של ראש הממשלה בתקופה שבה ישמש כחליפי, כך נודע הערב (שני) לישראל היום.

על פי הדיווח, סער דורש שנתניהו יורחק מתפקיד ראש הממשלה לשנה וחצי, אך רה"מ מוכן לוותר על תפקידו לשנה בלבד. בנוסף לכך, הטיל סער וטו על הענקת תפקיד ראש הממשלה לחברי הליכוד יו"ר הכנסת יריב לוין והשר יובל שטייניץ, אך נראה כי ראש הממשלה בכל מקרה מעדיף להעביר את התפקיד ליו"ר ימינה נפתלי בנט או יו"ר כחול לבן בני גנץ.

לבסוף, סער דורש למפלגתו ארבעה תפקידי שר, בהם הביטחון והחינוך – דבר שבליכוד מסרבים לו.

בתקווה חדש הכחישו את הדיווח בישראל היום וכתבו שמדובר בפייק נויז.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אוטוטו בנט וסער יש''ו הזבלים יושלכו בבית הקברות של שונאי ביבי.

    אפילו בני ביתכם ישכחו אתכם וימחקו אתכם סמולנים בוגדים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב