נתניהו: מודע לכל האתגרים העומדים בפנינו

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בטקס הרמת כוסית לכבוד הצהרת האמונים של הכנסת ה-21

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שלישי) בישיבת הפתיחה של הכנסת ה-21 ובהצהרת האמונים של חברי הכנסת, בכנסת ישראל בירושלים.

הוא גם נטל חלק בטקס הרמת הכוסית לרגל השבעת הכנסת ה-21 באולם שאגאל בו אמר, "התכנסותה של הכנסת החדשה, הכנסת ה-21, היא שעת חג, והיום שורה עלינו רוח האחדות של העם, שאנו נציגיו. הוא שוב הכריע בבחירות דמוקרטיות, הוא הטיל על כולנו את השליחות החשובה לפעול בשמו ולמענו. אתם רואים מאחוריי את יצירתו המופלאה של אמן דגול, מארק שאגאל. הוא מנציח רגעים גדולים של עמנו, עם שניים מגדולי עמנו, משה רבנו, שהוביל אותנו מעבדות לחירות, אל מעמד הר סיני ולארץ המובטחת, ודוד המלך, שביסס את מלכות ישראל והגן עליה".

נתניהו דיבר על התכניות לממשלה הבאה. "בקדנציה הנוכחית של הכנסת נמשיך בתנופת עשייה כבירה, ונוסיף לפעול לטובת כל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל. אנחנו מודעים היטב לכל האתגרים שעומדים לפנינו. אנחנו חיים בסביבה רוגשת, שאינה פוסקת מלרעוש ולגעוש. האביב הערבי, כך קוראים לזה, האביב הערבי לא הגיע לסיומו, וחוסר היציבות הוא דבר שפוקד לא רק את האזור שלנו, אלא שטחים נרחבים מסביבנו. ועם זאת, מול כל האתגרים הללו, אנחנו מצליחים להפיק יש מאין בריתות חדשות ותקוות חדשות, וגם תקווה חדשה ומתעצמת ליחסי שלום, יחסים נורמליים, עם רבים משכנינו הערבים. אני מודע לכל האתגרים שעומדים לפנינו, ואני אומר לכם: בעזרתכם, בעזרת השם, אני בטוח שנוכל להם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *