נתניהו מזהיר: "אנחנו קרובים מאוד להפסיד את הבחירות"

מעיון מעמיק בסקרים הגיע נתניהו יחד עם יועציו למסקנה שהבעיה של הימין – ובייחוד של הליכוד – היא השאננות. "שיעורי ההיעדרות מהקלפי עלולים להוריד לנו עוד שני מנדטים. בפערים האלה יש אפשרות שאתה מאבד את הגוש, והפער בינינו ללפיד־גנץ יכול לגדול עד חמישה מנדטים", אומר רה"מ לישראל היום

"אנחנו קרובים מאוד להפסיד את המערכה", כך מזהיר רה"מ בנימין נתניהו בראיון מיוחד ל"ישראל היום", שהוא העניק ערב הבחירות "גילינו נתון שלא שמנו לב אליו עד אתמול בלילה. הנתון הוא שיש פה היפוך של 2015".

נתניהו מפרט כי "בעוד שב־2015 השמאל היה שאנן והימין מגויס להצביע – היום קורה הפוך. הימין שאנן והשמאל מגויס להצבעה. כששואלים בסקרים כמה מתכוונים להצביע – השמאל מקבלים מאה אחוז. לא 99.2 – מאה אחוז. כולם הולכים. ובימין רואים אחוזים ניכרים מתחת לזה (כ־80%). ההבדל באחוזים שווה כחמישה מנדטים".

מעיון מעמיק בסקרים הגיע נתניהו יחד עם יועציו למסקנה שהבעיה של הימין – ובייחוד של הליכוד – היא השאננות. "שיעורי ההיעדרות מהקלפי עלולים להוריד לנו עוד שני מנדטים. בפערים האלה יש אפשרות שאתה מאבד את הגוש, והפער בינינו ללפיד־גנץ יכול לגדול עד חמישה מנדטים", אומר רה"מ.

על השאלה אם בגלל הנתון הזה הליכוד הולך להפסיד, נתניהו אומר "בוודאות נפסיד. זה לא 'וישמן ישורון ויבעט', אלא 'וישמן ישורון ויפסיד'".

רה"מ מדגיש כי "אם מצביעי הליכוד לא יתעשתו, אנחנו נפסיד את הבחירות. אין הבנה בציבור הליכודי־הימני שלא רק שזה לא מונח בכיס – כרגע זה מונח בכיס שלהם. כי הם נלחמים עם הסכין בין השיניים. והאנשים שלנו יושבים שאננים. אם הם לא יבינו שהם חייבים ללכת לקלפי, כל ההישגים שלנו יירדו לטמיון"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *