נתניהו מחמיא לליצמן "ההישגים של בר סימן טוב נעשו בזכותך ובהנהגתך"

טקס הפרידה ממנכ"ל משרד הבריאות יצר כותרות רבות, בין הייתר הם הגיעו מדברים שאמר ראש הממשלה על השר ליצמן שעזב לפני חודש את משרד הבריאות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום דברים בטקס חילופי מנכ"לי משרד הבריאות, בראשית דבריו סיפר נתניהו על ליצמן "לפני חמש שנים בא אליי שר הבריאות יעקב ליצמן, ואמר לי שהוא מתכוון למנות את משה בר סימן טוב למנכ"ל משרדו. הוא שאל מה דעתי ואמרתי לו דעתי מצוינת. דעתי הייתה מצוינת משום שמשה בר סימן טוב מביא איתו רקורד של עשייה, בין השאר בוושינגטון ובמקומות אחרים, הבנה כלכלית וקשה מאוד להפריד בין הבריאות לכלכלה, כפי שאנחנו יודעים, ומכל הסיבות הללו וסיבות אחרות חשבתי שהבחירה הזאת מצוינת".

נתניהו החמיא לליצמן ואמר "היא הוכחה כמצוינת משום שבהנהגתך, הרב ליצמן, השגתם הישגים גדולים וחשובים מאוד למערכת הבריאות בישראל. בין השאר, נתון קטן שנמשך גם לאורך חמש השנים הללו, זה גידול עצום בתקציבי הבריאות – אף אחד כמובן לא כותב על זה, זה יותר מהכפלה בתקופה של 10 שנים, וזה נמשך גם בתקופה הזאת".

ראש הממשלה הוסיף ואמר "חוקקת חוקים שונים, תיקונים שונים, ושירותים שונים. הרחבה מתמדת, למשל של טיפול שיניים של כל הילדים עד גיל 18, עכשיו גם מבוגרים מקבלים טיפול שיניים חינם על חשבון המדינה, והרבה מאוד דברים של טיפולים קדמיים שהעברנו לחדרי מיון בפריפריה, כדי להפוך אותה לא לפריפריה, ועוד כהנה וכהנה".

לסיום הוסיף "הרבה מאוד דברים שהצעידו את מערכת הבריאות שלנו קדימה. הדבר הזה נעשה בהנהגתך השר ליצמן, אבל יחד עם העזרה הצמודה והנמרצת של משה בר סימן טוב. כל זה בא לכלל ביטוי במשבר הקורונה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *