נתניהו מכחיש: לא פרצו לטלפון של שרה ושל יאיר

לשכת רה"מ: "הטלפון של שרה ויאיר נתניהו לא נפרץ". ההכחשה הגיעה לאחר שכלי תקשורת ערביים דיווחו על פריצה איראנית למכשירי הטלפון של ראש הממשלה, רעייתו ובנו, הגיעה הודעת הכחשה מלשכת נתניהו: "לא היו דברים מעולם"

בלשכתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הכחישו הבוקר (ג') דיווח שפורסם מוקדם יותר בכלי התקשורת בכוויית על כך שגם מכשירי הטלפון של שרה ושל יאיר נתניהו נפרצו על ידי גורמים איראניים.

"לאחר בדיקה עם גורמי הביטחון, עולה כי לא היו דברים מעולם", נמסר מלשכת נתניהו.

כאמור, ההודעה מגיעה בעקבות שני דיווחים שפורסמו אמש בכלי תקשורת ערביים. העיתון הכווייתי "אל-ג'רידה" ציטט היום גורם במערך הסייבר של איראן, שטען כי הטלפונים של ראש הממשלה, של רעייתו ושל בנו נפרצו. לעומת זאת, בדיווח של העיתון הערבי "אינדיפנדנט" נטען כי נפרצו רק מכשיריהם של שרה ויאיר נתניהו.

בימים האחרונים נרשמת סערה במערכת הפוליטית סביב הפריצה לטלפון של יו"ר כחול לבן, בני גנץ. גנץ עצמו התייחס לנושא אתמול במסיבת עיתונאים של ראשי המפלגה, והשיב לשאלת 'כאן חדשות' כי "לא התכנסנו כדי לדון בגודלו של מכשיר קטן של אדם פרטי. מסרתי כבר בעבר שלא היה שום מידע ביטחוני, ושאינני חשוף לסחיטה ואיומים. אין שום סכנה ביטחונית לי, או למדינת ישראל".

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס אתמול לנושא באירוע של מפלגת הליכוד בירושלים, ותקף: "אם גנץ לא הצליח לשמור על הטלפון שלו, איך הוא ישמור על המדינה שלנו? אני מגנה בתוקף את ההתקפות הפרועות של לפיד וגנץ נגד המוסד והשב"כ ונגדי, אנחנו שומרים על ביטחון ישראל. וגם אם הפאניקה מובנת, להתקפות האלה אין מקום. אני קורא ללפיד וגנץ להפסיק לתקוף את השב"כ והמוסד ולהשאיר אותם מחוץ לפוליטיקה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *