נתניהו ממשיך בגיוועלד: "אין גוש ימין – פייגלין מסרב להתחייב"

"הייתי ב-1999" שחזר נתניהו, "כרגע אני מזהה בעיה דומה. אם לא משנים כרגע את המגמה – אנחנו הולכים להפסיד".

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס בכינוס חירום של ראשי רשויות שתומכים בליכוד, לחשש מפני עליית השמאל. הכינוס נערך לפני זמן קצר במעון ראש הממשלה בירושלים:

"הייתי ב-1999" שחזר נתניהו, "כרגע אני מזהה בעיה דומה. אם לא משנים כרגע את המגמה – אנחנו הולכים להפסיד".

לדברי נתניהו, "הנשיא ריבלין אמר דבר פשוט. אם אין 61 ממליצים אז המפלגה הגדולה מנצחת ומרכיבה ממשלה. אין לנו 61. פייגלין מסרב להתחייב. במצב שאין גוש אז לפיד וגנץ הם המפלגה הגדולה. כך לפי הסקרים בתקשורת וככה לפי הסקרים שלנו.

נתניהו הוסיף: "בסקרים בקרב אנשים שאומרים שהם בטוח הולכים להצביע, הפער גדל אף יותר. ב2015 זיהיתי את אותה בעיה כשבוז׳י וציפי הובילו בסקרים. התקשורת אז לא הסתירה את השמחה שלה שהשמאל הולך לנצח. היום קורה אחרת. ליד וגנץ הולכים לנצח, אבל התקשורת למדה את הלקח והיא מנסה להרדים את האנשים שלנו ואומרת שהליכוד ינצח. ממתי התקשורת מעודדת את הליכוד? רק כשהיא רוצה שנפסיד.

לכן אני קורא לכם עכשיו לפעול מייד כדי שאנשים יצביעו לליכוד. לפיד וגנץ יקימו ממשלת שמאל עם העבודה ומרצ ועם התמיכה של המפלגות הערביות, כפי שאיימן עודה כבר אמר. מקסימום הם יקחו עוד מפלגה אחת של עלי תאנה. אבל אם אנחנו ננצח, אנחנו ניקח את כל מפלגות הימין – ליברמן, בנט, רפי פרץ, סמוטריץ, פייגלין כחלון. אז מה זה משנה עוד מנדט או פחות מנדט אם אנחנו מפסידים?

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *