נתניהו מתכנן: סגר על מודיעין עילית

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לדון היום (רביעי) באפשרות שיוטלו סגרים על מודיעין עילית ובת-ים שיהיו במוקד הדיון.

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לדון היום (רביעי) באפשרות שיוטלו סגרים על מודיעין עילית ובת-ים שיהיו במוקד הדיון. דוחות מצביעים גם על זינוק בנדבקים ביישובים החרדים והערבים.

לפי הנתונים העדכניים של מרכז המידע והידע למערכה בקורונה של אגף המודיעין בצה"ל, ירושלים עומדת בראש המוקד עם 194 בני אדם בשבוע האחרון. אחריה בני ברק, שם נרשמו 170 נדבקים מאז השבוע שעבר. אחריה תל אביב עם 134 נדבקים בשבוע, וגם בת-ים – שם נדבקו 94 אנשים.

היומונים החרדים יוצאים במתקפה הבוקר נגד שר הבריאות יולי אדלשטיין שהחליט להטיל סגר רק בשכונות החרדיות – ׳המודיע׳ בכותרת ראשית: ״בצעד תמוה יוטל סגר רק על איזורים חרדיים כאשר התחלואה משתוללת גם בתל אביב. יש ביקורת רבה בציבור החרדי שההחלטה על סגר פסחה על יתר הערים והתקבלה רק אצל החרדים בלבד״.

בעיתון 'המבשר' נכתב טור ביקורת על הסגר על אלעד, "חרפה שערורייתית המוכיחה שוב "דמם של החרדים מותר" ואין רצון של הרשויות לטפל בנגיף ובבלימתו אלא לצאת ידי חובה באמצעות הטלת כתם והעצמת הסטיגמה השלילית כלפי הציבור החרדי".

מחר בבוקר נבדוק גם יישובים אחרים", הכריז אתמול ראש הממשלה נתניהו. "הדרך הבטוחה ביותר לעצור את המגפה, זה שכל אזרחי ישראל יעטו מסיכה, בכל מקרה אנחנו מחר נידרש ליישובים אחרים ונודיע בהתאם את ההחלטות שלנו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חוצפה

    נמאס מהאפליה הזאת כל פעם.וכמובן השעיר לעזאזל זה החרדים שרק עליהם מטילים סגרים.מה אם תל אביב ובת ים.וכן איפה הנציגים החרדים שימנעו את החרפה הזאת???

    ידידיה הלוי |
    הגב