נתניהו נשאל על המתים והשיב: פאקא פאקא שאשא שאשא

הפליטה הפוגענית של ביבי

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הבוקר (שני) בתוכנית "הבוקר הזה" עם אריה גולן, 22 ימים לפני הבחירות.

אריה גולן שאל על כמעט 6000 הרוגים מקורונה. איך הגענו למצב הזה?! נתניהו: פאקה פאקה שאשא שאשא

י תגובתו של ביבי עוררה סערה, "אלוקים אדירים ביבי, לא מדברים ככה על המתים" , הגיב יאיר לפיד, "תשובתו הלעגנית של נתניהו ״פאקה פאקה, שאשא שאשא״ מבישה. זה מה שיש לראש ממשלת ישראל להגיד למשפחות שאיבדו את היקר להן מכל. לחיים שנהרסו. ליולדות, תינוקות, הורים, סבים וסבתות שמתו מקורונה בבדידות.", הוסיף לפיד.

נתניהו הגיב לאחר כשעה על הסערה וכתב: "97% מאלה שנפטרו מהקורונה לא היו מחוסנים בשתי מנות. לכן אני לא מוכן לסבול את שיבוש הנחיות הבריאות ואת הדה-לגיטימציה לחיסונים שעושים פוליטיקאים ציניים אליהם התייחסתי היום. יש לי אפס סבלנות לפייק ניוז בזמן שאני נלחם להצלת חיים. לכו להתחסן והצילו את החיים שלכם!".

על חשיפת כאן חדשות, להעביר חיסונים לכמה מדינות בתמורה לתמיכה מדינית, אמר ראש הממשלה: "נתנו 30-25 אלף חיסונים ואני גאה בזה. זה לא על חשבון אזרחי ישראל.

רה"מ נתניהו הזהיר אצל אפי טריגר בגלצ: "נערכים לאפשרות שבתרחיש הפסימי נצטרך לחדש את הדרכון הירוק בכל חצי שנה. יכול להיות שהקורונה תחזור, ונראה סבל אינסופי של עוד סגרים, עוד תחלואה ועוד מוות. תהיה תחרות ענקית על החיסונים בין מדינות העולם, היא קיימת כבר היום. לכן המשימה הראשונה שלי היא להביא עוד 36 מיליון חיסונים נגד קורונה בשנה הקרובה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *