נתניהו על התקציב: "הממשלה מעלה מיסים כדי לתת 50 מיליארד לעבאס"

נתניהו על התקציב: ״הממשלה מעלה מיסים כדי לתת 50 מיליארד ש״ח למנסור עבאס. היא צריכה להוריד מיסים במקום להעלות מיסים״

ראש האופוזיציה נתניהו לפני זמן קצר בכנס ״בשבע״: בשבועות האחרונים אני מצליח לישון טוב בלילה בלי להתעורר מהטלפון האדום, אבל אני מודאג ביום כי הממשלה הנוכחית צועדת בנתיבים מסוכנים למדינת ישראל. היא מקרינה חולשה ובלבול. תוך 6 שבועות הם הביאו כישלונות בכל תחום מרכזי – במאבק בקורונה, במאבק נגד איראן, בכלכלה ובמדיניות. אנחנו לומדים שוב כמה קל לקלקל את מה שבנינו יחד בעמל רב במשך שנים.

איראן שועטת לפצצת אטום והממשלה הנוכחית לא עושה כלום. איראן היא איום קיומי ומול איום קיומי מתמודדים בכל האמצעים. הממשלה הזאת הסכימה למדיניות ״אין הפתעות״ ובכך הם כבלו את ידינו. מה קרה, הפכנו למדינת חסות? אם אין לנו עצמאות מוחלטת לפעול נגד איראן, אין לנו עצמאות בכלל. אלמלא הפעולות שלנו, הן בשדה המבצעי והן במדיני-הסברתי, לאיראן כבר היה מזמן ארסנל של נשק גרעיני נגדנו.

הם נכשלים גם בכלכלה. הבאנו להם את המשק כמעט במצב הטוב ביותר בעולם. ומה הממשלה הנוכחית עושה, אחרי שהבטיחה שלא תעלה מיסים? היא מטילה מיסים על אזרחי ישראל – מעלה את מחירי החשמל והלחם, ממסה את הקניות מחו״ל באינטרנט, העלאת מחירי הביקור אצל רופאים, העלאת מחירי התחבורה הציבורית ועוד. הם עושים את זה כדי לממן את 50 מיליארד השקלים שהבטיחו למנסור עבאס – ״מס עבאס״. במקום להעלות מיסים הממשלה צריכה להוריד מיסים ולהשאיר יותר כסף בכיסיהם של האזרחים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *