נתניהו קורא לסער: "חזור לליכוד"

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד קרא היום (שישי) לגדעון סער לחזור לליכוד – ולהקים יחד ממשלת ימין שתשען על מפלגות יהודיות בלבד. 

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד קרא היום (שישי) לגדעון סער לחזור לליכוד – ולהקים יחד ממשלת ימין שתשען על מפלגות יהודיות בלבד.

"אני קורא לבצלאל סמוטריץ', נפתלי בנט וגדעון סער – בואו נשים אל כל השיקולים הצידה ובואו נקים את הממשלה הימנית והלאומית שמדינת ישראל כל כך זקוקה לה", קרא נתניהו באירוע שארגן יואב קיש,  'שישישראלי' בפארק הלאומי ברמת גן.

"אני קורא כאן לגדעון סער, הליכוד זה הבית שלך. גדלת בבית הזה. אתה תתקבל כאן בזרועות פתוחות!", אמר נתניהו, "זה לא הזמן להקים ממשלת שמאל. בוא תצטרף אלינו ונקים יחד ממשלת ימין יציבה כדי להבטיח יחד את עתידנו בארצנו. כולנו מאמינים בזה ונעשה את זה יחד – ואת יום העצמאות הבא נחגוג בממשלת ימין יציבה".

ח"כ דוד ביטן,  יצא בקריאה לסער –  תוך שהוא מצרף מסמך עליו חתומים ראשי ערים וראשי סניפי ליכוד בכל הארץ: "אני מצטרף לקריאתו של ראש הממשלה ולקריאה של ראשי ערים, סגנים וממלאי מקום ויושבי ראש סניפי הליכוד. אני קורא לך חזור הביתה לליכוד, כמו שראש הממשלה אמר, נקבל אותך בזרועות פתוחות אתה חלק מאיתנו, יש כאן הזדמנות אמיתית לממשלת ימין יציבה".

במקביל, סמוטריץ'  הבהיר שוב שלא יסכים להקמת ממשלה שתישען על רע"ם. "אם הליכוד ייכשל במלאכת הרכבת ממשלה לאומית, זה יהיה בגלל שהוא מבזבז את הימים היקרים שהמנדט אצלו בכיוונים מסוכנים וחסרי סיכוי", הסביר סמוטריץ'. "לא אתן את ידי להתאבדות של הימין ומדינת ישראל בהקמת ממשלה מופקרת, מתוך ראיה קצרת טווח, שתהיה תלויה בתומכי טרור אנטי ציוניים ותהפוך את כולנו לבני ערובה שלהם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *