נתניהו תוקף את עוצמה: "כל קול ל״עוצמה״ הולך לפח"

נכון לשעה 16.00 – אחוז ההצבעה בכל המדינה – עומד על 44.3%. במודיעין עילית ובחסידויות אחוז ההצבעה עומד על 70 אחוז. ובנתיים, ביבי ממשיך לתקוף את עוצמה

נכון לשעה 16.00 – אחוז ההצבעה בכל המדינה – עומד על 44.3%. במודיעין עילית ובחסידויות אחוז ההצבעה עומד על 70 אחוז.

מדובר בכ-1.44 מיליון ישראלים שכבר מימשו את זכות הבחירה. ביחס לשעה זו, מדובר בעלייה של 0.7% לעומת השנה המקבילה בבחירות האחרונות בחודש אפריל.

גורמים במפלגות הערביות מדווחים על ירידה משמעותית במספר המצביעים הערביים מאז שעות הצהריים אז הייתה עלייה ״קלה״ . על הפרק מבצע ערב מיוחד דלת לדלת וקריאה גם מהמסגדים לצאת להצביע .

בשעה 12:00 בצהריים דיווחה ועדת הבחירות כי הצביעו יותר מיליון וחצי ישראלים – 1,709,593 מבעלי זכות הבחירה, נתון השווה ל-26.8% מסך בעלי הבחירה.
ראש הממשלה נתניהו יצא למתקפה חריפה בטוויטר כנגד עוצמה יהודית: ‫גם בשעה זו ״עוצמה לישראל״ נמצאת במרחק רב מאחוז החסימה. כל קול ל״עוצמה״ הולך לפח. אנחנו בקרב צמוד מאי-פעם מול לפיד-גנץ.‬

‫רק אתם תחליטו אם תוקם ממשלת ימין חזקה בהנהגתי או ממשלת שמאל חלשה בראשות לפיד-גנץ עם המפלגות הערביות. ‬

‫יש לנו פער גדול שאנחנו חייבים לסגור. צאו להצביע מחל!

בעקבות הודעה נוספת של ראש הממשלה שקורא לא להצביע לעוצמה ולאור הזגזוג המפליא של ראש הממשלה שרק אתמול אמר יחד עם יועץ הסקרים שלו כי עוצמה קרובה מאוד לכנסת מוסר יו"ר רשימת עוצמה איתמר בן גביר כי : "הציבור לא קונה את הזיגזגים של נתניהו ומבין שרוה"מ לא רוצה את עוצמה חזקה כדי שיוכל להרכיב ממשלה עם עמיר פרץ"

בן גביר הוסיף כי :"מהנתונים בשטח שזורמים מהקלפיות עולה שעוצמה לפני רגע היסטורי ונתניהו עושה ככל שביכולתו לפגוע בעוצמה. אם נתניהו באמת לא היה חושב שנעבור את אחוז החסימה לא היה משקיע בנו כוחות"

עוד נמסר:" אנו מעריכים את נתניהו ונשמור עליו מימין – רק עם עוצמה יהודית הימין ינצח "

עמית סגל צייץ בטוויטר: "נתניהו יוצא לתחנה המרכזית ולשוק מחנה יהודה, משכנע את השאננים שעדיין לא הצביעו. המפלגות החרדיות וש"ס במיוחד יבכו הערב ב-22:00, השאננות של המגזר הספרדי תעלה להם ביוקר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *