נתניהו תקף את בנט: "הממשלה מפקירה את אזרחי ישראל"

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף הצהרה לתקשורת ממלון Vert בירושלים את מדינית הממשלה המופקרת שהביאה לגל של חולים קשים. בנט לא נותר חייב

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף הצהרה לתקשורת ממלון Vert בירושלים את מדינית הממשלה המופקרת שהביאה לגל של חולים קשים. "ביקרתי כעת בבית החולים הדסה, דיברתי עם שורה של מומחים. המסקנה ברורה: ממשלת בנט-לפיד הרימה ידיים, היא פשוט מפקירה את חייהם של אזרחי ישראל. הממשלה שלנו הביאה את ישראל למקום הראשון בעולם ביציאה מהקורונה, הממשלה שלהם הביאה את ישראל למקום הראשון בעולם בנדבקים בקורונה. לזה הם עוד קוראים ״ממשלת הריפוי״.


"לצערי המצב רק מחמיר. הממשלה איבדה שליטה בארבעה מחדלים ענקיים: חולים קשים, אשפוזים, ילדים, ופרנסה."

נתניהו פירט שורה של מחדלים: "קודם כל, מחדל החולים הקשים – מספר החולים הקשים היום הוא מעל 850. תבינו – כשיש למעלה מ-800 חולים קשים בקורונה, זה פוגע בטיפול הרפואי לחולים אחרים. לכן טיפולים נדחים, ניתוחים נדחים, ואנשים מתים בלי סיבה. רק השבוע נפטרו 126 ישראלים, חלקם ממוות מיותר, רק בגלל שבנט לא עושה כלום.

המחדל השני, מחדל האישפוזים – אתמול נשבר שיא העומס על בתי החולים מאז תחילת המגיפה. מספר מאושפזי הקורונה הגיע לשיא של כל הזמנים. יש גם לחץ אדיר על הצוותים הרפואיים שעובדים בחסר כי רבים מהרופאים והאחיות נמצאים בבידוד. אני מאוד מקווה שלא נגיע לקריסה, אבל כבר עכשיו אנחנו במצב מסוכן מאוד.

המחדל השלישי – ילדי ישראל. למרות העדויות מארה״ב על מחלות ותסמינים קשים שפוגעים בילדים שחלו באומיקרון, הממשלה החליטה שבעוד יומיים נעבור להדבקה המונית של כל ילדי ישראל. בלי בידודים, בלי אכיפה, בלי בדיקות מסודרות – כולם יידבקו. ואחרי שהילדים ידבקו, וחלקם לצערנו יזדקקו לאשפוז ויסבלו מתופעות לוואי למשך שנים, הילדים ידביקו את צוותי ההוראה, ואחר כך יחזרו הביתה וימשיכו להדביק את אבא ואמא, את סבא וסבתא. זאת סכנה אמיתית. הממשלה הכושלת הזאת צועדת לשם בעיניים פקוחות ובאפס החלטות.

המחדל הרביעי – פרנסה. הממשלה שלנו נתנה פיצוים לאזרחים, לעסקים, לעצמאים, ובזכותם יצאנו מהקורונה עם אחת הכלכלות החזקות בעולם. בניגוד אלינו, הממשלה של בנט ולפיד אומרת: ״אין סגר אז לא צריך פיצויים״. אבל כולם יודעים את האמת. יש סגר. אין בית שאין בו לפחות מאומת אחד. אנשים נפגעים, עסקים קורסים, עצמאים מתרסקים – והממשלה לא נותנת פיצוי כלכלי, לא נותנת סיוע כספי, לא עושה כלום.

בממשלה שלנו, כל העולם הגיע ללמוד מאיתנו מה לעשות מול הקורונה, עכשיו כל העולם מסתכל על בנט ולפיד ולומד מה לא לעשות!

לסיום תקף נתניהו: "בנט ולפיד פשוט הפקירו את אזרחי ישראל לגורלם. ולכן אני מבקש מהציבור – גלו אחריות. שמרו על הילדים שלנו, על סבא וסבתא, על הקרובים לכם. תקפידו על מסיכות, על הגיינה וריחוק חברתי. מי שלא התחסן – שיתחסן. בשביל זה הבאנו את החיסונים, שהם הדבר היחיד הטוב שקרה פה. הימנעו מהתקהלויות ואירועים מיותרים. שימרו על עצמכם, כי הממשלה הזאת לא שומרת עליכם."

ראש הממשלה נפתלי בנט: "‏טוב לראות שנתניהו התפנה מענייניו האישיים וחזר להפיץ היסטריה וכאוס בכל הכח כהרגלו.

אחרי 3 סגרים, 6,500 ישראלים שמתו, 100,000 עסקים שנסגרו, מיליון מובטלים וילדים שלמדו רק דרך מסכים –
אזרחי ישראל אומרים לו – תודה אבל לא תודה.

הממשלה בראשותי תמשיך לנהל את המדינה את הקורונה בקור רוח ואחריות."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנט יא חמור. ביבי אלוף הסדר הכלכלה והבטחון והרפואה. אתה וממשלתך הארורה אתם אלופי השקר הקומבינות העוואנטות הפוזות הליכלוך הזוהמה הישראלי הטאמאע המכוער והמגעיל וכו ' וכו' זה קצה הקרחון מליקוקיך לעבאס המסריח שנדבקת בו. אפרופו איך אשתך סובלת אותך מסריח ומטונף שכמותך

    בנט יא חמור. ביבי אלוף הסדר הכלכלה והבטחון והרפואה. אתה וממשלתך הארורה אתם אלופי השקר הקומבינות העוואנטות הפוזות הליכלוך הזוהמה הישראלי הטאמאע המכוער והמגעיל וכו ' וכו' זה קצה הקרחון מליקוקיך לעבאס המסריח שנדבקת בו. אפרופו איך אשתך סובלת אותך מסריח ומטונף שכמותך

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב