סגר בחופי הים מערב שבת, המסעדות ומכוני הכושר ייסגרו

הממשלה אישרה כעת את ההגבלות החדשות, הים ישאר פתוח לסופ"ש הקרוב, סגירת מוסדות החינוך תוכרע ע״י נתניהו וגנץ במהלך סופש. ייתר ההגבלות צפויות להיכנס לתוקף ממחר. השרים אקוניס וזמיר הצביעו נגד

הממשלה אישרה כעת את ההגבלות החדשות, הים ישאר פתוח לסופ"ש הקרוב, סגירת מוסדות החינוך תוכרע ע״י נתניהו וגנץ במהלך סופש. ייתר ההגבלות צפויות להיכנס לתוקף ממחר. השרים אקוניס וזמיר הצביעו נגד.

בישיבת הממשלה הוחלט כי החל ממחר בשעה 17:00 – ייסגרו המסעדות, חופי הרחצה ומכוני הכושר בישראל, לגבי מוסדות החינוך ההכרעה נדחתה הממשלה הסמיכה את נתניהו וגנץ לקבל את ההחלטה בעניין.

הנתונים שהוצגו הערב הבהילו את השרים במיוחד. לפי ההכפלה במספר החולים הקשים בכל 7-8 ימים, ובמספר החולים המאומתים בכל 10 ימים- בסוף החודש הזה יהיו 800 חולים קשה, ובאמצע חודש אוגוסט, עוד חודש בלבד – נגיע ל-3,200 חולים קשה.

בפתח ישיבת השרים, הזהיר נתניהו: "תוך שלושה שבועות נגיע ל-1,600 חולים קשים, אם נמשיך כך ללא מגבלות חדשות. אם לא נשטח את העקומה – אנחנו מדברים על סכנה לישראלים רבים".

ראש המל"ל מאיר בן שבת תמך בעמדת ראש הממשלה, וטען כי הוא ממליץ על סגר 'ליל הסדר' בסופי שבוע בלבד, בנוסף לסגירה של חופי הים – החל ממחר. "להבנתנו", אמר בן שבת, "אין מנוס מהפעלת מערכת החינוך רק בקפסולות או באופן מקוון". היעד, אמר ראש המל"ל, הוא להגיע ל-400 נדבקים עד סוף אוגוסט.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנסו.......... צריך להיות מודאג מזה ש"ביבי" שהפך ל"דיקטטור" .......

    צריך להיות מודאג מזה ש"ביבי" שהפך ל"דיקטטור" לוקח את הפרדת הרשויות לזה שהוא היחידי שמחליט… אם מדיחים יו”ר ועדה בכנסת "ח"כ יפעת שאשא ביטון" בגלל עבודתה המקצועית שלה, זה מראה שראש הממשלה מפחד מהביקורת, ושהוא הפך ל"דיקטטור" במלוא מובן המילה. ואדוני "הדיקטטור נתניהו", אם אתה חושב שזה ילך לך בקלות, אתה טועה בגדול!!!

    אצל כולם ברור מאוד שנתניהו מרגיש שאחיזתו מתערערת, ומנסה להדק את ה"דיקטטורה" עוד ועוד. כבר ראינו שסיפוח איוש נמוג, ועדה לחקירת השופטים לא קמה, ועדת הקורונה לא מאשרת אוטומטית, הוא נאלץ להודות שטעה בחזרה המהירה לנורמליזציה, בנו יאיר התנצל בפני דנה וייס, הפגנות סוערות נגדו – ועכשיו עבר לאיומים: נגד שאשא ביטון, נגד שאול מרידור, נגד המפגינים, נגד כל החרדים. אכן אסור להרפות עד לסילוק הדיקטטור המושחת המנובל הזה. היידה ביבי – הבייתה.

    מורי ורבותי |
    הגב
  2. בעקבות פתיחת נחל לכיש . ----------"בשבת"---------- האם אגודת ישראל תצא מהקולציה באשדוד ?

    בעקבות פתיחת נחל לכיש… ———"בשבת"——– האם אגודת ישראל תצא מהקולציה באשדוד ?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב