סדקים ראשונים: בימינה מתנגדים לועדת החקירה של גנץ

שר הביטחון העביר אתמול למשרדי האוצר והמשפטים טיוטת הצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית ומתכוון לקדמה בישיבת הממשלה ביום ראשון

שר הביטחון העביר אתמול למשרדי האוצר והמשפטים טיוטת הצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית ומתכוון לקדמה בישיבת הממשלה ביום ראשון. ל-N12 נודע כי אנשי ימינה ובראשם שרת הפנים שקד הבהירו לגנץ כי זה לא חלק מההסכמים הקואליציוניים, גם שר המשפטים סער נוטה שלא לתמוך‎.

כזכור, בגלל הפריטטיות של הממשלה, גנץ לא יוכל להעלות את הנושא לדיון ללא הסכמת ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי.

אתמול דיווחנו כי בני גנץ רוקם דיל עם נתניהו שיאפשר לעומר ינקלביץ לקבל ג’וב בקרן היסוד. היום (רביעי) יוצאים בקואליציה ותוקפים את בני גנץ שמתנהל באופן עצמאי.

יו”ר תקווה חדשה ושר המשפטים גדעון סער יוצא חוצץ נגד שר הביטחון בני גנץ: “ההתנהלות לפיה ממהרים להוציא לתקשורת הודעות על הצעות מחליטים, לפני קיום דיון, תיאום ועבודת מטה אינה מקצועית ואינה מקובלת.”

לדברי סער, “הקמת ועדת חקירה ממלכתית הוא נושא כבד משקל. החפזון והעדר דיון מסודר עוד בטרם מונתה ועדת החקירה הממלכתית הקודמת עליה הוחלט רק ביום א׳ השבוע אינם מקובלים. שר המשפטים מתכוון לשמור על נוהלי עבודה מתוקנים.”

גורם בקואליציה הוסיף: “התנהלות גנץ פוגעת בשלמות הממשלה”. העיתונאי יקי אדמקר מדווח כי גורם בקואליציה תקף את יו”ר כחול לבן ואמר כי “גנץ מתנהל כמו פיל בחנות חרסינה. מוביל בכוונה תחילה מהלכים שפוגעים בשלמות הממשלה.”

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *