סולחה בין הנערה החרדית בת ה-13 למשטרה

לפני זמן קצר נפגשו מפקד תחנת לב הבירה, ניצב משנה שימי מרציאנו, ורב המשטרה, ניצב משנה רמי ברכיהו, עם הנערה החרדית בתיה גטר בת ה 13

לפני זמן קצר נפגשו מפקד תחנת לב הבירה, ניצב משנה שימי מרציאנו, ורב המשטרה, ניצב משנה רמי ברכיהו, עם הנערה החרדית בתיה גטר בת ה 13, שהושפלה בשבוע שעבר על ידי השוטרים בשכונת רוממה בירושלים לאחר שדרשו ממנה לעטות מסכה.

בפתח הדברים, אמר נצ"מ מרציאנו: ״אנחנו שמחים שבאת, המטרה שלנו היום היא שתחווי חוויה מתקנת. למשטרה יש הרבה מאוד משימות, בעיקר לשמור על ביטחון הציבור, ובתקופה האחרונה, הוטלה עלינו המשימה לשמור גם על בריאות הציבור, על מנת למנוע את התחלואה ולוודא שכלל הציבור עוטה מסיכה. אני רוצה שתדעי שהשוטרים הם אנשים טובים, ששומרים על הציבור ודואגים לו, ואני מקווה שתצאי מכאן היום מחייכת ועם הרגשה טובה."

 

נצ"מ ברכיהו: "השוטרים עובדים קשה בשביל לשמור על הבריאות של עם ישראל, והם עושים עבודת קודש, וכל כוונתם הייתה לשמור על הבריאות של כולנו. חשוב לנו מאוד שתדעי שהשוטרים מתכוונים לעשות רק טוב."

אביה של בתיה, מר יהושע גטר אמר: "אני רוצה שמכאן יצא מסר, קידוש השם ושעם ישראל צריך אחדות. אני רוצה שנתאחד, נתפייס ונמשיך הלאה.

לאחר מכן, ערך מפקד התחנה לבתיה ומשפחתה שליוותה אותה במפגש, סיור בתחנה ומפגש עם שוטרת.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אין דבר שאנו זקוקים לו יותר מהשלום

    יוזמה ברוכה ליצור אהבה ואחוה
    אם נהיה מאוחדים ולא עם חרדות
    אז נהיה גם יותר מועילים וגם יותר בריאים
    במקום קנסות חלקו מסכות
    באהבה. לדעתי יותר מועיל

    חיה |
    הגב