סוף הרמדאן ויום העצמאות: הקבינט יתכנס לדון בהסלמה הצפויה

בשעה זו מתקיים דיון היערכות אצל רה"מ בהשתתפות שר הביטחון גנץ, השר לביטחון הפנים בר-לב, ושר החוץ לפיד לקראת הימים הקרובים ש"רגישים ביטחונית" בשל התלכדות הימים האחרונים של רמדאן, וימי הזיכרון ויום העצמאות

‏ישראל וירדן יכנסו אחרי הרמדאן את הוועדה לענייני ירושלים והר הבית. במוקד הדיון תעמוד בקשה ירדנית להגדלה משמעותית של מספר שומרי הווקף במסגד אל-אקצא. ראש הממשלה בנט יכנס הערב הערכת מצב לקראת תפילות יום השישי האחרון של הרמדאן.  בישראל חוששים ממהומות שיציתו גל פיגועים ואולי יובילו למבצע צבאי בעזה.

בשעה זו מתקיים דיון היערכות אצל רה"מ בהשתתפות שר הביטחון גנץ, השר לביטחון הפנים בר-לב, ושר החוץ לפיד לקראת הימים הקרובים ש"רגישים ביטחונית" בשל התלכדות הימים האחרונים של רמדאן, וימי הזיכרון ויום העצמאות.

בתגובה למסמך הדרישות המחפיר שהעבירה ירדן לארה"ב אומר יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר כי "מדובר במסמך משפיל וחמור מאין כמותו. עצם הדרישה של ירדן מארה"ב מוכיחה עד כמה נפגעה המשילות של מדינת ישראל".

לדברי ח"כ בן גביר: "ממשלת הרפיסות בראשות בנט וחבריו בר לב ולפיד הכושלים מובילים את המדינה לאבדון. במקום להתרפס בפני מלך ירדן, יש לנקוט באמצעים נגד הירדנים, אני קורא לממשלת ישראל ולרה"מ נפתלי בנט להורות קודם להחזיר את אנשי הוואקף הירדני למדינתם ובנוסף להפסיק את הזרמת המים לירדן".

ח"כ בן גביר הוסיף: "רק במדינה שאיננה מדינה עצמאית, מקבלים מסמך כזה ולא קוראים לשגריר לשיחת הבהרה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *