סוף לספין: הג'וב שהרגיע את זאב אלקין

 לאחר המחלוקות: בפגישה בביתו של גדעון סער עם נפתלי בנט ויאיר לפיד, נענה שר השיכון המיועד זאב אלקין לבקשה לכהן גם כשר המקשר בין הממשלה לכנסת.

לאחר המחלוקות: בפגישה בביתו של גדעון סער עם נפתלי בנט ויאיר לפיד, נענה שר השיכון המיועד זאב אלקין לבקשה לכהן גם כשר המקשר בין הממשלה לכנסת.

בפגישה בביתו של גדעון סער עם נפתלי בנט ויאיר לפיד, נענה שר השיכון המיועד זאב אלקין לבקשה לכהן גם כשר המקשר בין הממשלה לכנסת.

בנט ולפיד מסרו: ״זו ממשלה צעירה ואנחנו זקוקים לנסיונו העצום ולחוכמתו של אלקין כדי להתמודד עם האתגרים הגדולים העומדים בפנינו ובראש ובראשונה העברת התקציב. הספינים השונים שפורסמו בשעות האחרונות בכלי התקשורת הם בעיקר מגוחכים.״.

הכתב מיכאל שמש צייץ: "האם מישהו כאן עושה סיבוב על אלקין? כל היום אומרים לנו שאלקין נלחם בעור שיניו על ההתיישבות ופתאום מההודעה הנ״ל מתברר שהעימות כולו נסוב על ג׳וב קטן ולא חשוב -והיתר ״ספינים".

בתקווה חדשה דרשו שליטה על המחלקה שתאכוף את עבירות הבנייה בשטחי סי ביוש ואילו בכחול לבן סירבו לוותר. בעבודה דרשו לקצץ מליארד וחצי בתקציבי הכבישים ביוש ואילו אלקין דורש לקיים את ההסכם בתוקף ולהקצות 2 מליארד עבור סלילת כבישים ביו”ש.

‏גורמים המעורבים במשא ומתן מסרו לגל”צ כי “סער ואלקין ממשיכים לנסות לסחוט כל טיפה מהלימון ולהעמיס דרישות. תקווה חדשה עושה נזק למו”מ” .

העיתונאי אריק בנדר העריך כי בנט, לפיד וסער נפגשים כדי לנסות לסגור את הפערים שנשארו שמונעים את חתימת ההסכמים הקואליציוניים או במילים אחרות לנסות להרגיע את אלקין.

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *