סוריה מאיימת: נפציץ את נתב"ג

השגריר הסורי פיזר איומים בדיון במועצת הביטחון, בשל המשך התקיפות הישראליות בשטח ארצו

שגריר סוריה באו"ם, בשאר ג'עפרי, איים בדיון במועצת הביטחון של האו"ם כי אם המועצה לא תפעל להפסקת התקיפות הישראליות בדמשק, סוריה לא תשתוק ותפציץ את נמל התעופה בן גוריון.

"אני מבין שצריך למצוא דרך כדי למשוך את תשומת הלב הבינלאומית להפצצות הישראליות. אם המועצה לא תגנה את ההתקפות ותפעל להפסקתן, סוריה תממש את זכותה הלגיטימית להגנה עצמית ותגיב על התוקפנות הישראלית בנמל התעופה הבינלאומי בדמשק באותו אופן בנמל התעופה בתל אביב", הוסיף השגריר.

נזכיר כי הלילה קיימה מועצת הביטחון של האו"ם דיון מיוחד על המצב במזרח התיכון והתמקדה בפעולותיה של ישראל באזור. שגריר ישראל לאו״ם, דני דנון, חשף בפני חברות המועצה כי איראן מנסה לפעול נגד ישראל מתוך הגדה המערבית ופרסם את תקציבה השנתי המוקדש להפעלת רשת טרור במזה״ת.
דנון התייחס לטיל האיראני שנורה מסוריה לעבר רמת הגולן, ואמר כי "איראן מנצלת את המשטר הסורי לביצוע פעולות צבאיות נגד ישראל, אך נגיב בכוח ונסיר כל איום על תושבינו".
״האובססיה האיראנית לישראל לא רק גלויה אלא גם מאוד יקרה. 7 מיליארד דולר בשנה מנותבים לניסיונות בלתי פוסקים להשמדת ישראל. תעקבו אחרי שביל הכסף המדמם היוצא מטהרן ותגיעו למנהרות הטרור בלבנון ובעזה, למשלוחי הנשק בסוריה ועכשיו גם לתוך יהודה ושומרון״ אמר השגריר לחברות המועצה.
השגריר דנון חשף את תוכניתה של איראן ביהודה ושורמון ואמר כי ״באמצעות סאלח אל עארורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, וסעיד איזדי, ראש ענף פלסטינים באל-קודס, מנסה איראן להפוך את יו״ש לחזית צבאית רביעית נגד ישראל״.
״שתיקת העולם מאפשרת לאיראן להמשיך בתחבולות ובתוקפנות שמערערות את היציבות במזה״ת״ אמר דנון וקרא למועצת הביטחון להכיר בחמאס ובחיזבאללה כארגוני טרור ולהטיל עליהם סנקציות והוסיף כי ״החלשת הארגונים היא צעד ראשון בפגיעה במרכז הטרור העולמי היושב בטהרן״.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *