סטרוק לא נרגעת מ"העופי לי מהעיניים"

מהומה התחוללה בכנסת במהלך ההצבעה על "חוק החשמל. חברת הכנסת אורית סטרוק (הציונות הדתית) פנתה לראש הממשלה נפתלי בנט וזה צעק לעברה "עופי לי מהעיניים". כעת היא מגיבה

מהומה התחוללה בכנסת במהלך ההצבעה על "חוק החשמל. חברת הכנסת אורית סטרוק (הציונות הדתית) פנתה לראש הממשלה נפתלי בנט וזה צעק לעברה "עופי לי מהעיניים".

"כבר כמה שעות אני חושבת על הצעקה הזו של נפתלי", כתבה סטרוק בפייסבוק. "נכון שהוא איבד עשתונות, אבל בכול זאת, אני מכירה אותו טוב, ומקרוב, ואני שואלת: למה הוא צעק דווקא את הביטוי הזה: 'עופי לי מהעיניים?'".

"נראה לי שלמרות שהוא צעק צעקה ברוטאלית ישר מהבטן, כמו שאומרים, הוא התכוון מנהמת ליבו בדיוק לזה: אל תעמידי לי מול העיניים את כל מה שאת, מאז ומעולם, היצבת עבורי כיעד, כערך, כאתגר", הוסיפה סטרוק. "את ההתיישבות הצעירה. את ההתיישבות בכלל. את ארץ ישראל. את המאבק נגד הרשות הפלסטינית. את המדינה היהודית. את המאבק הנחוש בטרור. את זקיפות הקומה הלאומית".

סטרוק האשימה את בנט בפוסט: "לא רוצה לראות מול העיניים את כל האמיתות האלה, את כל העקרונות האלה, את כל הערכים האלה, שמפריעים לי לעקם את המציאות, לזייף את הערכים, להסתחבק עם התנועה האיסלאמית, לקפל את כל הדגלים, להתעלם ממה שקורה 'תחת שלטוני', ולהמשיך להעמיד פנים שהוכל בסדר. כל כך הרבה פעמים לאורך כל כך הרבה שנים בעבר נפתלי דווקא רצה מאוד לראות אותי (אותי אישית) מול העיניים, לשמוע על ידיעותיי ועל עמדותיי בכול הנושאים האלה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לרבנית סטרוק היי ברוכה. אוטוטו בנט נהרשע יעוף באמת

    אוטוטו בקרוב ממש

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב