סילמן מפעילה מכבש לחצים על חברי ימינה: "החלטתי סופית"

ח״כ עידית סילמן, (ימינה) מנסה ללחוץ על חבריה לפרוש מהקואליציה. בהודעה שפרסמה לפני זמן קצר נכתב כי "ההחלטה על סיום דרכי בקואליציה הנוכחית היא ערכית ולכן היא סופית"

ח״כ עידית סילמן, (ימינה) מנסה ללחוץ על חבריה לפרוש מהקואליציה. בהודעה שפרסמה לפני זמן קצר נכתב כי "ההחלטה על סיום דרכי בקואליציה הנוכחית היא ערכית ולכן היא סופית.

סילמן קראה עוד,"אני קוראת לחברי בקואליציה ובסיעה להביא לידי ביטוי את עמדת רוב הציבור בישראל ולהקים ממשלה ציונית ולאומית בכנסת הנוכחית."

במקביל, סביבתו של ניר אורבך זועמים על ההתבטאויות האחרונות של אנשי מרצ – "כנראה שמרצ רוצים להראות לנו את הדרך החוצה מהממשלה".

שר בכיר בקואליציה אמר אמש לידיעות: "לפי כל האינדיקציות שלנו – הסיפור כרגע נרגע". גם בסביבת בנט מעריכים שלא צפויה בקרוב טלטלה נוספת בימינה או בקואליציה.

על פי הדיווח של יהודה שלזינגר, בימים האחרונים גורמים פוליטיים בקואליציה פנו לבכירי הרשימה המשותפת והציעו הצעות אותן מגדירים בקואליציה מרחיקות לכת. ההצעות שקיבלו אנשי הרשימה המשותפת נוגעות בתקציבים למגזר הערבי, תמיכה בחוקים "אזרחיים" של חברי הרשימה המשותפת שייטיבו עם הציבור הערבי

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *