סיקור אנטי דתי ותגובות אנטישמיות ברשת :"הכי טוב להתרחק מהחרדים מינימום 2 מטר"

כתב חדשות 12 הגיע למוסדות החרדים וגילה צוות ללא מסכות, ילדים במסדרונות ותשובות מתחמקות: "היינו בטוחים שזה היה בהסכמת הממשלה". יוצר סדרה פופולרית, "תתרחקו מהחרדים"

בערים החרדיות התחדשו הלימודים בתלמודי התורה, כאשר רוב המוסדות נפתחו על פי הוראת מרן הגר"ח קנייבסקי. במהלך סיור בבני ברק הצליח אור רביד, כתב חדשות 12, להיכנס לתלמוד תורה "שתילי זיתים" בבני ברק, הנמנה על הציבור הספרדי, וצילם בסתר איך הלימודים בו נמשכים כרגיל בהוראת מרן הגר"ח קניבסקי.

כתב חדשות 12 הגיע למוסדות החרדים וגילה צוות ללא מסכות, ילדים במסדרונות ותשובות מתחמקות: "היינו בטוחים שזה היה בהסכמת הממשלה".

על פי עדותו, לפחות חמש כיתות היו מלאות, וקולות הילדים נשמעו למרחקים. חלק מהעובדים האשימו את הכתב בפריצה למקום, למרות שהשער לא היה פתוח.

אחד המלמדים אפילו לא כיסה את פניו במסכה וטען: "אני חסין, הרופאים אמרו לי ששלושה חודשים אני לא יכול לחלות". גם מנהל תלמוד התורה, שסירב להזדהות, הסיר את המסכה ואמר: "עברתי את הקורונה".

מנהל המוסד הסביר מדוע פעל בניגוד להנחיות: "בשבוע שעבר לא התקיימו הלימודים בגלל שהיה אסור. הודיעו לנו השבוע שאפשר לקיים לימודים, פתחנו את הלימודים – הייתה הוראה, אנחנו מקבלים הוראות. הוראה מהרב קניבסקי? בשבילי זה מספיק. לא יודע מה זה ראש הממשלה, אני יודע מי זה הרב קניבסקי".

כתב הארץ סיכם בטוויטר ביקור שלו במודיעין עילית. "חוזר ממודיעין עילית. "עיר אדומה". אמר לי בכיר במשטרה שישנה אכיפה. שמעתי את נתניהו אומר שיש שם כתר. הכל בלוף. בכניסה שוטר משועמם, כל דיכפין יוצא ונכנס. תלמודי תורה כאילו כלום עם מאות תלמידים, בתי כנסת בכיף, כאילו כלום. הנה תלמוד תורה בשם "דרכי יושר". מחרטטים אותנו."

רועי עידן יוצר הפופלרית סדרה 'מניאכ' כתב בטוויטר דברים קשים הגובלים באנטישמיות. "פשוט מאוד. רואים מישהו עם לוק חרדי? הכי טוב להתרחק מינימום 2 מטר. אין לנו דרך לדעת מאיפה הוא הגיע ואין פריבילגיה להסתכן. ונשמרתם לנפשותיכם."

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לחבק את כל היהודים ---- כנסו

    אני חושב שצריך לחבק כל אדם בין אם יש לו כיפה שחורה סרוגה או שקופה בל נשכח בני אב אחד אנחנו אם לא נתאחד הערבים והמחבלים יאחדו אותנו על כורחנו עם ו/או בלי מסכה

    איש ירושלים |
    הגב
  2. צודק. רק שבמקביל צריך גם להתרחק מחילוני 2 מטר כי אולי היה בהבגנה

    ובייחד זה 4 מטר. ואז בטוח לא נתקלקל מהם

    בני הפרנק |
    הגב