פפראצ'י היום: היח"צנים שטסו לדובאי, והיכן מבלה העיתונאי המבוגר?

'אקטואליק' מגיש מדור חדש: מי הם היח"צנים שיצאו לדובאי? והעיתונאי הותיק שיצא לנפוש

בקליינע ספר כל כך הרבה הרבה קולות ואלקטורים, והתעייף. בקליינע ביכה את מותו הפוליטי של דולנד  ג'יי טראמפ, שנפל במתנדנדות על חודם של אלפי קולות מזוייפים, ובצר לו החליט ליטול את חפציו ולארוז מזוודה בדרך לדובאי.

בשדה התעופה בן גוריון, פגשנו את אנשי היח"צ קובי סלע ואפרים קמיסר שבאו לחגוג את השקת הקו החדש בין ישראל לדובאי, 170 אנשי עסקים ותיירים ישראליים בטיסה מספר FZ8194 רק שלוש שעות ועשרים מתל אביב לדובאי רובה מעל המרחב האווירי של סעודיה. יעקב סבא, איש עסקים אמירתי ואבי פיין בעליה של חברת גאיה תיירות, חברו יחד להביא את הטיסה המסחרית הראשונה וההיסטורית מתל אביב לדובאי.

המשלחת העסקית (דרכונים ישראליים) כולל אנשי ממשל ישראליים, גופי תעופה ותיירות, נציגים של החברות הגדולות במשק המבקשים לתקוע באמירויות, רגע לפני שכל ישראל מגיעה לשם. המשלחת תשהה ארבעה ימים בדובאי, באחת המלונות שתגיש לראשונה ארוחת בוקר כשרה למהדרין בכשרות רב הקהילה ושליח חב"ד, הרב לוי דוכמן. המשלחת תשוב ארצה כעבור ארבעה ימים בטיסה ישירה לתל אביב.

סלע, כך מתברר מיחצן את הטיסה הזאת, וקמיסר, הוא איש השיווק.

אז במקום לעמוד ברבי עקיבא שעות על גבי שעות,  ולחפש סרפנים שעבד עליהם הכלח, צאו לדובאי.

בקליינע משגר לכם תיעוד ראשוני, ומבטיח לעדכן בהמשך ממסע הנופש.

 

העיתונאי והפרשן הפוליטי הותיק יעקב ריבלין יצא הבוקר (ראשון) לנפוש בנהר הירדן. ריבלין שהספיק לטייל בין סגר לסגר יותר ממה שהספיק כל חייו כתב בטוויטר: "בין סגר לסגר. בין גל ראשון לשני, והפוגה זמנית בין שני לשלישי, אני חוזר לארץ אהבתי. מורדות הירדן ההררי".

ריבלין – מתוך דף הטוויטר

 

 עד כאן להיום, ראיתם את? שמעתם על? אל תהססו ותשלחו לנו בווטסאפ: 0584742968

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *