סלקציה בדרך לירושלים: חרדים הולכים ברגל, חילונים נכנסים חופשי

סלקציה בדרך לירושלים: חרדים רבים דיווחו הבוקר כי המשטרה לא מאפשרת להם להיכנס לבירה, בעוד חילונים הורשו להיכנס באין מפריע.

סלקציה בדרך לירושלים: חרדים רבים דיווחו הבוקר כי המשטרה לא מאפשרת להם להיכנס לבירה, בעוד חילונים הורשו להיכנס באין מפריע.

בתיעוד נוסף נראים מאות חרדים צועדים בדרך לירושלים וזאת לאחר שהממלה החליטה לבטל את התחבורה הציבורית לירושלים מחשש להתקהלות המונית. במוקדים רבים נראים חילונים רבים מתנשקים ומפרים את ההנחיות. המשטרה כמובן, שלא מפזרת את ההתקהלויות.

הכתב יובל שגב צייץ: "תראו מופתעים: מאות עולים בקבוצות ברגל לירושלים. השוטרים עומדים חסרי אונים. הממשלה לא הוציאה שום הנחיה שאוסרת לרדת מהאוטובוס לפני המחסום ולעבור אותו ברגל. לחלקם יחכו הסעות בצד השני רחוק מעיני השוטרים. התקהלויות וטישים יהיו גם יהיו הערב. בהצלחה לכולם".

העיתונאי יצחק נחשוני צייץ: "לא מאמין למראה עיני: אין סגר, אין עוצר, יש … סלקציה. רק אם אתה לא חרדי תוכל לנוע בחופשיות כמו פישפישים ורק טם אתה נוסע גם בשבת. לחרדי אסור להגיע לבירה בשושן פורים, אפילו עם המשפחה הגרעינית ואפילו רק כדי להניח משלוח מנות מחוץ לדלת של הוריך או רבך."

. גורמים בשטח אומרים שהממשלה כבלה את ידי השוטרים: "ההנחיות מאפשרות אכיפה במחסומים ונגד אוטובוסים בלבד. זאת גבינה מחוררת. כמעט כל התקהלות ניתן יהיה להצדיק בדרכים שונות".

צילום: בית שמש חדשות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *