סמוטריץ' חושף: סיכמנו על דחיית פיזור הכנסת לשבוע הבא. נהפוך כל אבן למען ממשלה חלופית

סמוטריץ' מפתיע בישיבת הסיעה וחושף את המאמצים להקים ממשלה עוד בכנסת הזו: "אני ישן 3 שעות בלילה כדי לפצח את האתגר הזה ולהקים ממשלה רחבה ציונית ולאומית עוד בכנסת הזו

המגעים להסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה על תאריך הבחירות: הסתיימה ישיבה ממושכת בין הצדדים. האופוזיציה לא מוכנה לסגת מתאריך היעד 25 לאוקטובר. שם אומרים: אם לא יהיה שינוי נעשה הכל כדי לעכב את הפיזור. לא יהיו הסכמות על כלום.

במקביל, נמשכים המגעים להקמת ממשלה חלופית:

סמוטריץ': נהפוך כל אבן כדי למנוע בחירות.

סמוטריץ' מפתיע בישיבת הסיעה וחושף את המאמצים להקים ממשלה עוד בכנסת הזו: "אני ישן 3 שעות בלילה כדי לפצח את האתגר הזה ולהקים ממשלה רחבה ציונית ולאומית עוד בכנסת הזו. אני אומר ללפיד ולניר אורבך תנו לתהליכים האלה להבשיל. זה אפשרי..

‏"סיכמנו בישיבת ראשי אופוזיציה לעשות הכל כדי לדחות את פיזור הכנסת לשבוע הבא ובימים האלה נהפוך כל אבן כדי למנוע את ההליכה המיותרת הזו לבחירות"

גנץ דחה את הטענות על ממשלה חלופית בסיעת כחול לבן: "לצערי ישראל הולכת לבחירות פעם חמישית תוך פחות מ4 שנים. נעשה הכל כדי שלא תקום ממשלה חלופית בכנסת הזאת בראשות נתניהו. נלך לבחירות בראש מורם כי זו האלטרנטיבה הכי פחות גרועה בעת הזאת".

גפני הוציא הודעה בה מסר כי "לאחר התייעצות שקיים יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני עם רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א והביא בפניו את השיקולים בתאריך הבחירות, הודיע כעת ח"כ גפני לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו כי אנחנו עושים כל מאמץ כדי למנוע את הבחירות המיותרות הללו ובאם לא נצליח אזי התאריך המוסכם הוא יום שלישי ל' בתשרי תשפ"ג – 25 לאוקטובר 2022."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *