סניפי יד שרה בדרום הארץ ערוכים להגן על מוגבלי התנועה

מחוללי חמצן ניידים, קלנועיות מתקפלות, כסאות גלגלים, הליכוני רולטור, מעלונים למדרגות. רשימת הציוד הזו, לצד עשרות פריטי ציוד נוספים שיאפשרו למוגבלי התנועה להגיע במהירות למרחבים המוגנים, סופקו במהלך היום לסניפי יד שרה בדרום הארץ.
שעות הכוננות לקראת התחממות הגיזרה מאז נורתה הרקטה מרצועת עזה, איפשרה למערכת השינוע של יד שרה להתארגן במהירות כדי לצייד את הסניפים הפרוסים בדרום הארץ במלאי מוגבר של ציוד עזר למוגבלי תנועה. ציוד שיושאל חינם ויאפשר להתגונן במהירות במקרה של התקפת טילים.
מתנדבי יד שרה, מורגלים מסבבי האלימות הקודמים לביקוש גבוה מהרגיל של עזרי הנגשה. גם אלו שבימים שבשיגרה מתמודדים בכוחות עצמם ונמנעים מלהיעזר במיכשור ובציוד המוצע בסניפי יד שרה, נאלצים כעת להצטייד בעזרי ההליכה כדי להספיק ולהגיע במהירות למרחב המוגן עם הישמע האזעקה.
ביישובי הדרום, זמן ההימלטות למרחב המוגן מעת הישמע האזעקה הינו קצר ביותר, לעיתים 15 שניות בלבד. לפיכך, נערכת יד שרה כדי לספק לכל המעוניין את אביזרי ההנגשה שימנעו את החשיפה לסכנת הטילים.
לצד ההיערכות המהירה, מקדמת יד שרה בימים אלו את בניית המרכז האזורי הגדול באשדוד. מרכז שירכז את השירות לעשרות הסניפים שביישובי הדרום ויאפשר להם לספק את אלפי פריטי הציוד המותאמים לצרכים.
כדי להגן על המתנדבים ועל מקבלי השירות, מרכז השיקום היומי של יד שרה בבאר שבע לא יפעל בימים בהם מערכת החינוך לא פועלת, כך גם טיפולי השיניים למרותקי בית. לעומת זאת, סניפי השאלת הציוד בכל איזורי האש פועלים כדי לספק את צרכי התושבים. יש להתעדכן במוקד יד שרה *6444 על זמני הפעילות.
מוקד ההצלה והחירום של יד שרה יזם פניות אל המנויים כדי לוודא כי אלו מוגנים כנדרש ויכולים להגיע אל המרחב המוגן בהתאם לזמן הנקבע על ידי פיקוד העורף. במידה והמוקדנים מגלים בעיות או חרדה, מוזעקים אנשי מקצוע או מוגשת העזרה המתאימה. גם באגף הרכב פועלים כדי לתת מענה מלא של הסעות לאוכלוסייה במצבי אזעקות ואש.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *