סערה: האם נציג ש"ס ממנגל בשבת?

משה דאלי, מספר 2 ברשימת ש"ס בקרית אונו, העלה לפייסבוק תמונות שלו – בפיקניק משפחתי בשבת, והסעיר את תושבי העיר: "צביעות במיטבה, שיקדם גם תח"צ בשבת". דאלי: "הבשר הוכן מראש על פלטה של שבת"

מבוכה בש"ס: חבר מועצת קריית אונו ומס' 2 ברשימת ש"ס בעירייה, משה דאלי, העלה לאחרונה לפייסבוק תמונות שלו ושל משפחתו חוגגים בשבת, מסביב לפיקניק ביער קולה, עם ארוחת בשרים – והסעיר בכך את תושבי קרית אונו, דווקא החילונים. כך מפרסם אתר "אונו ניוז".

אחד מתושבי בקעת אונו, חילוני דווקא, אמר לאתר: "ככה נראית צביעות במיטבה. נציג הציבור החרדי בעיר, שנבחר במסגרת מפלגת דתית חרדית בקריית אונו, נוסע בשבת ועושה מנגל. נשמח שיקדם עבור תושבי קריית אונו גם תחבורה ציבורית בשבת".

משה דאלי, כאמור הנציג במקום השני במפלגת ש"ס בקריית אונו, ניסה להסביר בראיון לאתר אונו ניוז: "תגיד למי ששלח את המידע הזה שהבחירות כבר נגמרו, ואם הוא חובש כיפה – שיחזור בתשובה מהר. אם זה לא אדם עם כיפה – אז בגלל אנשים כמוהו חרב בית המקדש, ובגלל אנשים כמוהו המדינה נמצאת במצב הזה. מעולם לא עשיתי על האש ולא נגעתי בגפרור בשבת".

דאלי הסביר: "לפני שלושה שבועות הייתי ביער קולה והעליתי תמונות עם האוכל שאשתי בישלה בבית על פלטת שבת מבעוד מועד, אני בן אדם מסורתי שנוסע בשבת. אמרתי לאנשים בבחירות האחרונות שאני אדם ששומר מסורת, תרצו בי – תבחרו, לא תרצו – לא תבחרו. בבחירות האחרונות הגדלנו כוחנו בש"ס ל-1,700 קולות למועצת העיר. רוב האנשים שמצביעים לנו הם אנשים אתאיסטים ולא דתיים בכלל, גם לא שומרי מסורת".

אתה לא רואה טעם לפגם שאתה נוסע בשבת כנציג ש"ס? נשאל דאלי ע"י העיתונאי גיא גפן.

"אני מייצג את הבוחרים שבחרו בי. אני הולך לבית כנסת ומניח תפילין. עושה הרבה דברים שאנשים עם זקן עד הברכיים ומגבעת לא עושים. כדאי שאנשים יפסיקו להשמיץ".

באחת התגובות לתמונה בעמוד הפייסבוק של דאלי, אחד התושבים כתב: "ברכות" ויישר כח על פתיחת המסעדה בשבת בספורטק. אין ספק שזה ישמש את רוב מצביעי ש"ס. תודות".

 

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הוא למד ממלכיאלי אין דעת תורה בשס יש רק דבר אחד: קדפי = מכלוף עם כיפה וזקן וכובע בדמות ליטאי אשכנזי

    רק קדפי בשס קובע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. מסורתי משרוט

    מחלליה מות יומת, צביעות במיטבה, לא מדליק ולא נוגע בגפרור אבל מדליק את האוטו

    יעקב |
    הגב