סערה נוכח התנכלות לקיום הילולת בעל ה'אור החיים' הק'

מארגני האירוע קוראים בקריאה לכל אחד ואחד להשתדל בשנה זו לעלות לציון האוה"ח הק' ביום ההילולא. "וגם אנשים שאינם נוהגים בכל שנה לעלות לציון האוה"ח, מתבקשים בזה להשתדל לעלות לציון האוה"ח בשנה זו כדי להוציא מליבם.

משטרת ישראל ממאנת לאשר קיום אירוע הילולת 'האור החיים' הקדוש ביום חמישי ושישי השבוע. אישי ציבור מביעים תמיהה רבתי על אפליה בין אירוע בעל גוון פוליטי שהתקיים בשבוע האחרון, שם ידעה המשטרה להפעיל מערך שלם לאבטח קיום אירוע מכל ההיבטים ואילו אירוע בעל גוון דתי לא זוכה לאישור

זאת לאחר שהמשטרה הודיעה שבכוונתם לבטל את העליה ההמונית לציון האוה"ח הק' שבהר הזיתים ביום ההילולא בט"ו תמוז הבעל"ט, כאשר גם אשתקד מנעו מרבים מלהגיע לציון, ואף גירשו בחמת זעם את המעטים שהעיזו להשתטח על הציון הק', ואשתקד היה זה במסווה של דאגה ל'בריאות' בחסות הקורונה, והיום זה במסוה של 'בטיחות', כאשר כל אחד מבין מיד שאין שום הסבר הגיוני להחלטותיהם המרושעות, ואין בזה סיבה של 'בטיחות', אלא אך ורק התנכלות לשם התנכלות להילולת האוה"ח הק'.

יצויין שגם לפני שנתיים בהילולת האוה"ח הק' שנת תשע"ט הגיעו השוטרים – להשתלט על ההילולא במסווה של דאגה לשמירת ה'סדר' (ויצירת כעין מסלול 'נחש) וחילקו מנחת זרועם לאנשים שהעיזו להתקרב לציון הק' ללא רשותם. וכעת זה כבר השנה השלישית שהם זוממים להפריע ולבטל את הילולת האוה"ח הק'.

מארגני האירוע קוראים בקריאה לכל אחד ואחד להשתדל בשנה זו לעלות לציון האוה"ח הק' ביום ההילולא. "וגם אנשים שאינם נוהגים בכל שנה לעלות לציון האוה"ח, מתבקשים בזה להשתדל לעלות לציון האוה"ח בשנה זו כדי להוציא מליבם.

וידוע ומפורסם בשער בת רבים, גודל הישועות הנשגבות שפועלים המוני בית ישראל על ציונו הק' של האוה"ח הק', וכן ידוע שבמלחמת העולם השניה, האיר אותיות שם הוי' על הציון בעת התפילה ההמונית, ובזה ידעו שצר הצורר לא יוכל להיכנס לארה"ק רח"ל.

יש לזכור ולקחת בחשבון, שגם אם חלילה ימנעו הרשעים מלהגיע עד לציון, עכ"פ אפשר לעמוד בהר ממול, ולשפוך שיח גם מרחוק. ועצם הדבר שמצפצפים על החלטותיהם המרושעות ועולים לציון הק', ואין הולכים שולל כסומא אחרי החלטותיהם, זה כשלעצמה מונע מהם מלהתקדם הלאה במזימותיהם החצופות למנוע עליה המונית לציון הצדיקים אשר בארץ המה. ועצם המסירות נפש להגיע ללא חת ומורא משבר את כח הרע והסט"א שלא יוכלו לגזור גזירות רעות רח"ל".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "ישנן דרישות בטיחות ורישוי שעיריית ירושלים מתנה אותן ומסתבר שלגוף המארגן אין תקציב על מנת לעמוד בדרישות הבטיחות לאירוע של מאות ואלפים. אז כל זמן שזה לא יעמוד בדרישות הבטיחותשל העיריה ובכלל, אף אחד לא יאשר אירוע המוני מאורגן. יש שמנסים להפעיל לחץ ציבורי של תרבות ה'סמוך ויהיה בסדר' אולי כפי שהיה פעם. כיום לאחר 2 אסונות ללא אישורי בטיחות עירוניים ורישוי מהעיריה לא נוכל גם אנחנו לאשר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *