סערת הבית בחברון: "הממשלה נוהגת במדיניות גזענית ורדיפה נגד יהודים"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תקף את כוונת הממשלה לפנות את הבית שנקנה כחוק ולדבריו הממשלה הרעה רוצה שוב לעקור יהודים

בחברון חוששים מפני פינוי של בית התקומה שאוכלס במשפחות יהודיות ביום שישי האחרון. בסוף השבוע הגיעו עשרות בני אדם לבית התקומה, שעמותת הרחיבי רכשה כחוק מבעליו הערבי. התושבים הערבים הגרים באיזור מתנגדים. הבית שנמצא סמוך למערת המכפלה והוא יצור רצף של התיישבות יהודית סביבה.

מעמותת “הרחיבי מקום אהלך” הפועלת להרחבת ההתיישבות בקריית ארבע חברון נמסר: ” בשעה טובה אנו זוכים לגאול היום בנין נוסף בחברון עיר האבות, בעירו של אברהם אבינו, ממשיך לפעום החזון הציוני של גאולת ארץ ישראל. זוהי השעה לזקוף קומתנו הלאומית”.

בליכוד קראו מוקדם יותר שלא לפנות את הבית. יו”ר הסיעה, ח”כ יריב לוין מסר: “התרגשתי לשמוע על כניסת המתיישבים החלוצים לבית התקומה בחברון. זוהי ציונות במובנה המלא והמרשים ביותר של המילה. על הממשלה לחזק את המתיישבים ולהבהיר מיד כי לא תיכנע לדרישות השמאל הקיצוני לפנות את הבית, לאחר שנרכש כדין ובכסף מלא. חיזוק אחיזתנו בעיר האבות זו התשובה האמיתית לטרור.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תקף את כוונת הממשלה לפנות את הבית שנקנה כחוק ולדבריו הממשלה הרעה רוצה שוב לעקור יהודים: "הפעם הבית נקנה בכסף מלא ויש את כל ההוכחות. המדיניות של הממשלה ליישב כמה שיותר ערבים, בכל מקום. ולעומת זאת נוהגת במדיניות גזענית ורדיפה נגד יהודים.

ח"כ בן גביר הוסיף וחיזק את הנערים והמשפחות שמיישבים הבית: "הנוער והמשפחות שנמצאות כאן למעלה יותר חזקות, עם ישראל חזק, והנערים הללו והמשפחות הללו, ינצחו את הממשלה הרעה הזו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *