סערת מירי רגב: גנץ פיצץ פגישה עם נתניהו שהוציא הודעה נגד שרת התחבורה

הקשיים בקורליציה ממשיכים, לאחר המחלוקות בשבוע שעבר על הנורבגי ועל הראיון השנוי במחלוקת של גנץ, הגיע הראיון של שרת התחבורה מירי רגב לידיעות אחרונות שגרם לפיצוץ נוסף

הבוקר פורסם כי בעיתון החג של ידיעות אחרונות, שרת החוץ המיועדת של בני גנץ מירי רגב התבטאה בחריפות נגד ראש הממשלה החליפי ותקפה "גנץ עדיין לא בשל לתפקיד ראשות הממשלה, הוא עוד צריך לעבור אפיה ולגלות לנו אם הוא סחיט על ידי האיראנים". הראיון של רגב עורר סערה רבה בקרב מפלגות השלטון 'כחול לבן' והליכוד.

‏תגובה ראשונה של כחול לבן לדבריה של השרה מירי רגב נגד בני גנץ בריאיון ל"ידיעות אחרונות" יצאה דווקא מהשר יזהר שי שהתראיין בערוץ הכנסת ואמר "התבטאות לא ראויה. יש משימה גדולה יותר מתעלולי ספינים. ראוי שתתנצל".

דקות לאחר מכן יצאה הודעה מדוברו של ראש הממשלה בה נכתב כך בשם בכירים בליכוד: "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל" כאשר במילים אחרת נתניהו לא אהב את דבריה של רגב .

דקות לאחר מכן התפרסם דווח על כך שבני גנץ קטע בזעם פגישה עם בנימין נתניהו זאת בעקבות הראיון של מירי רגב. מד לאחר מכן נעשה ניסיון מאחורי הקלעים להרגיע את הרוחות ולהגיע להבנות גם בנושאים נוספים שבמחלוקת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *