סער באילת: "צריך להפסיק את ההתעללות בהורים"

 

היום (ג') סייר יו"ר תקווה חדשה ומועדה לראשות הממשלה גדעון סער באילת יחד עם ראש העיר ומועמד תקווה חדשה לכנסת, מאיר יצחק הלוי.

סער התייחס לכישלון הממשלה בתחום החינוך: "צריך להפסיק את ההתעללות בהורים והילדים. אף אחד לא מסביר לציבור שום דבר. ניתן להחזיר את הלימודים בביטחון ושיקול דעת בשכונות ירוקות וצהובות, לעודד חיסונים לצוותי ההוראה ולערוך בדיקת לתלמידים. לא סביר ולא הגיוני שממשלה מנהלת את החינוך כמו חלטורה כשהיה לה את כל הזמן בעולם להיערך."

סער ויצחק הלוי נפגשו עם מנכ"לי ומנהלי רשתות המלונות בעיר.

סער אמר בכאב כי: "הלב מתכווץ למראה העיר הסגורה והמלונות הסגורים. זה כואב אבל זה לא חייב להיות כך. כשהמודל של האיים הירוקים פעל, ולא היה סגר, הייתה פחות תחלואה מהיום כשיש סגר. צריך ללמוד מהעניין הזה הגיון, תבונה ולראות איך אנחנו יכולים להציל כמה שיותר פרנסה והכלכלה של מדינת ישראל מבלי לפגוע במאבק בקורונה.


אנחנו מכבדים גם את התיירות היוונית, אבל לא יכול להיות שהממשלה לא תראה קודם כל את ענף התיירות בישראל ואת ההשלכות עליו."

ראש עיריית אילת והמועמד ברשימת תקווה חדשה, מאיר יצחק הלוי: "יום עצוב לכולנו. אחרי שראינו את ראש הממשלה משווק אתמול את ההסכם עם יוון, בשעה שהעיר אילת הולכת וקורסת. זה כואב ומצער במיוחד כשאנחנו הצגנו והפעלנו מתווה אחראי שהיה מוצלח, ללא פגיעה במאבק הקורונה והממשלה חיבלה בו. זה מלמד על איבוד שליטה, זחיחות וציניות. אני מאמין שבהנהגתו של גדעון סער נצליח לתקן ולהביא את העיר אילת ואת המדינה למקום טוב יותר."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *