סער: החרדים סוחטים את נתניהו

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער תקף הערב (שבת) בריאיון בפגוש את העיתונות בערוץ 12 את ראש הממשלה ואמר כי נתניהו נסחט בידי המפלגות החרדיות

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער תקף הערב (שבת) בריאיון בפגוש את העיתונות בערוץ 12 את ראש הממשלה ואמר כי נתניהו נסחט בידי המפלגות החרדיות.

"המפלגות החרדיות כפו שיתוק", אמר סער. "הן מנסות לכופף את הזרוע של המערכת הפוליטית. נתניהו מפחד לקבל החלטות, הוא אחוז פחד". כשנשאל אם נתניהו נסחט בידי המפלגות החרדיות, אמר: "חד וחלק. מאחר שהדבר הכי חשוב מבחינת נתניהו זה האחיזה בשלטון, אז הוא חייב לתת כל דבר. לכן גם לא הכריע בנושא הגיור".

על נושא הגיור אמר "אנחנו בעד אימוץ מתווה שיש בו גם ביטוי לגיור בזרמים בארה"ב, נבנה פתרון", אמר. "אני בעד לתת לכל ציבור מה שמגיע לו אבל לא לעבוד בשירות מפלגות מסוימות".

בנושא התוכנית הכלכלית של בנט, אמר: "התוכנית לא ריאלית. לא ריאלי להקפיא את השירותים החברתיים בתקופה שבה המדינה נמצאת. אנחנו נמנה שר אוצר מקצועי ונבצע רפורמה, דיגיטציה של כל השירות הציבורי, נלך להילחם בבירוקרטיה ונבצע תוכנית ריאלית".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חיוכו חיוך השטן. גדעון סער גימטריה אפיקורוס. בגד בליכוד יבגוד בעם בטוח

    איכסע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
    • לא רק שסער לא בגד, אלא בדיוק ההיפך. הוא התנהג ביושר, פירט את כל המרעין בישין שפשט בליכוד בראשות נתניהו, החזיר את המנדט לליכוד והתפטר מהכנסת. הקים מפלגה והעמיד את עצמו מחדש לבחירת הציבור. חשוב שתזכור, הנאמנות הראשית צריכה להיות כלפי המדינה!

      לא רק שסער לא בגד, אלא בדיוק ההיפך. הוא התנהג ביושר, פירט את כל המרעין בישין שפשט בליכוד בראשות נתניהו, החזיר את המנדט לליכוד והתפטר מהכנסת. הקים מפלגה והעמיד את עצמו מחדש לבחירת הציבור. חשוב שתזכור, הנאמנות הראשית צריכה להיות כלפי המדינה!

      עברתי פה |
      הגב